וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופיק נגד אמנון לוי

רנן פריד

19.11.2006 / 14:16

מישהו תובע את "שומר מסך" ולא מדובר ברב מרדכי ארנון. מפעילי אתר ההיכרויות טוענים כי נגרם להם נזק של מליוני שקלים

אתר ההיכרויות פופיק הגיש הבוקר תביעת דיבה על סך מאה אלף שקלים, נגד אמנון לוי והתוכנית "שומר מסך". מפעילי האתר טוענים כי התוכנית פגעה בשמם הטוב, הציגה אותם כנוכלים וזאת תוך הטעיית הציבור.

בכתב התביעה שהוגש הבוקר, לבית משפט השלום בתל אביב, תוקפת החברה המפעילה האתר את אמנון לוי והגורמים המעורבים בהפקת התוכנית. בכתבה ששודרה על האתר נאמר כי האתר נוהג לשלוח מסרונים למנויי הסלולר באופן רנדומלי ומשאלה מוחקים אותן או מתעלמים מהן מונה האתר אותם כלקוחות ושולח להם מסרונים נוספים בתשלום.

בכתב התביעה טוענים עורכי הדין יעקב אנוך והילה בן-חנוך ממשד עו"ד מ.פירון ושות בשם אתר פופיק, כי הכתבה ששודרה שקרית וכי לאתר נגרם בעקבותיה נזק של מיליוני שקלים חדשים.

מתוך כתב התביעה: "הפרסום, יה למעלה מ'סתם' שקרי. עובדותיו היו מנותקות מן המציאות ולא נתבצעה בעניינן כל בדיקה של ממש. הוא לווה בהערות עוקצניות ושקריות, וככלל היה כולו מלאכת מחשבת של הרס מכוון". עוד נטען: "את טענתם בעניין השתיתו הנתבעים (מפיקי התוכנית) על כך שלכאורה כל המתלוננים שנרשמו לכאורה באמצעות wap לא ביצעו כל גלישה סלולרית בתקופה הרלבנטית. עובדות אלה אינן נכונות. בידי התובעים אישורים מטעם החברות הסלולריות הרלבנטיות, כי מנויים ממתלונני התוכנית גלשו גם גלשו בתקופה הרלבנטית".

עוד נטען בתביעה כי נוצר שיתוף פעולה פסול בין אמנון לוי לבין אחד מן המתלוננים אשר הגיש תביעה ייצוגית מופרכת יומיים לאחר שידור הכתבה, אך הוצג כמתלונן נטול עניין אישי והדבר הוסתר על ידי לוי ומפיקי התוכנית.

איתי דנקר, עורך "שומר מסך", מסר לוואלה! ברנז'ה: "התביעה הגיעה בעקבות פניה של מערכת התוכנית אל חברת פופיק. ביקשנו תגובה לכתבת המשך שאנחנו מתכוונים לשדר ביום שלישי הקרוב. ברור לנו כי התביעה הגיעה כניסיון למנוע מאיתנו לשדר את כתבת ההמשך, אך ניסיון זה לא יצלח. אנחנו נשדר את כתבת ההמשך ביום שלישי הקרוב".

מערוץ 10 נמסר: "בשלב זה אנחנו לא נגיב, כי עדין לא עברנו על כתב התביעה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully