וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת עושה את הקזינו של ישראל

רנן פריד

20.11.2006 / 12:29

דואר פנימי שהופץ בקשת, קורא לעובדים לשים כסף על נתוני הצפיה: "חברים יקרים. אין מנוס מהימורים על שבוע ההשקה של לוח החורף"

בזכיינית ערוץ 2 קשת ציינו את פתיחת עונת שידורי החורף במקצה הימורים על נתוני הרייטינג שישיגו תכניות פתיחת העונה. למערכת וואלה! ברנז'ה הגיע המכתב הפנימי שהופץ על ידי בכיר בזכיינית ובו הוא מכריז על פתיחת המשחק "מלך הרייטינג".

בדואר האלקטרוני, שהופץ בקרב העובדים נכתב: "חברים יקרים. אני חושש שאין מנוס מהימורי שבוע ההשקה של לוח החורף. יודעים מה יהיה הרייטינג של אורי גלר? ושל עובדה? ומה עם חנה לסלאו והברווזים? עד כמה נדפק הרייטינג של עשרת הדברות? רוצים לצאת למסע מרגש ומותח בין טבלאות הרייטינג? רוצים להמר על ממוצע הרייטינג של כל תכנית בערב ההשקה שלה? 3 נקודות למי שפוגע בול עד רמת הנקודה העשרונית. נקודה למי שהכי קרוב, מי שצובר הכי הרבה נקודות - דופק את הקופה. המחיר שווה לכל נפש. מחלקת הלוח, הפרומו והמחקר חייבות לפתוח את הספרים והנתונים לכל דורש (מדובר גם בסוג של השתלמות בתחום לכל העובדים) ... מי יהיה מלך הרייטינג?"

ההיענות בקרב עובדי הזכיינית היתה גדולה. 49 מעובדי קשת נרשמו, בהם בכירים מכל המחלקות. התוכנית של אורי גלר פתחה את לוח השידורים ואת עונת ההימורים. מסתבר שאף עובד לא הימר גבוה מספיק, 34.4% רייטינג היו מעל ומעבר לציפיות העובדים. ביום ראשון הוציאו מארגני המשחק הודעה כי איש לא זכה:

"אף אחד לא ניחש את הרייטינג במדויק ולכן 5 הנקודות עוברות להשקת התכנית הבאה (נולד לרקוד)".

וואלה! ברנז'ה, שיש לה קשרים חמים עם מחלקת יחסי הציבור של קשת, מאחלת לבנות בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully