וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הזיכיון לערוץ הכנסת

רנן פריד

26.11.2006 / 15:46

דליה איציק: ערוץ הכנסת עושה את מלאכתו נאמנה בסיקור עבודת המליאה ועבודת הוועדות וזאת מבלי שהכנסת תתערב בתכני הערוץ

ההסכם בין הכנסת לבין ערוץ הכנסת נחתם היום ובמסגרתו הוענק לערוץ רישיון להפעלתו. בחתימת ההסכם נכחו יו"ר הכנסת דליה איציק, מנכ"ל הכנסת אבי בלשניקוב, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין יורם מוקדי, יו"ר חברת החדשות של ערוץ 2, יצחק ליבני, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, שלום קיטל ומנכ"ל ערוץ הכנסת אורי פז.

בחודש יוני השנה זכתה חברת החדשות של ערוץ 2 במכרז שפרסמה המועצה לשידורי כבלים ולווין, להפעלת ערוץ הכנסת. על פי תנאי הרשיון, בשל העובדה שהכנסת היא זו המשלמת את עלויות הפעלת הערוץ, עליה לחתום על הסכם עם הערוץ.

יו"ר הכנסת, דליה איציק, אמרה: "בעולם של סיקור תקשורתי שלעיתים עושה עוול לכנסת, ויוצר עיוותים בתמונה שמקבל הציבור על המתרחש בין כתליה, ערוץ הכנסת עושה את מלאכתו נאמנה בסיקור עבודת המליאה ועבודת הוועדות וזאת מבלי שהכנסת תתערב בתכני הערוץ. מדובר בערוץ איכותי המשלב חדשות וסיקור פרלמנטרי שוטף". יו"ר הכנסת הוסיפה כי יש כיום בציבור תחושה של דכדוך ומיאוס כלפי הפוליטיקה וזאת משום שהציבור מאמין שהכל מושחת. המערכת הפוליטית אינה מושחתת, אמרה איציק "התחושה הזו ניזונה מפרסומים ומאווירה מעוותת ואין לה מקום. על כלי התקשורת לעשות חושבים לפני שהם מלבים את האווירה הזאת".

יורם מוקדי, יו"ר המועצה, אמר: "אני מאחל לערוץ הצלחה במשימותיו המורכבות. המכרז ומבנה החוק יוצרים הסדר ייחודי אשר במסגרתו כסף של המדינה משולם לערוץ המופעל על ידי גורם מקצועי, בפיקוח מועצה ציבורית, המועצה לשידורי כבלים ולווין. הצלחת מתכונת זו, עשויה להוות תקדים לפיקוח עתידי ויעיל על שידורים ציבוריים. ערוץ שידורי הכנסת הוכיח את עצמו כערוץ מעניין וחשוב המספק לציבור הזדמנות נדירה להציץ אל בית המחוקקים פנימה ואף ליהנות מדיונים איכותיים ומעמיקים. ערוץ טוב משמעו כלב שמירה נוסף של הדמוקרטיה ומציב את ישראל בשורה אחת עם מדינות המערב המתקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully