וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן צבי מציג: תכנית ההתנתקות

רנן פריד

27.11.2006 / 13:24

נמשך הקרע בין בן צבי לאדלסון: עובדי החינמון ישראלי ועובדי מקור ראשון התבשרו שלא יוכלו לעבוד יותר בשני העיתונים במקביל

שלמה בן צבי, הבעלים של מקור ראשון ושותפו של המילארדר שלדון אדלסון בשליטה בחינמון ישראלי, הורה להפסיק כל שיתוף פעולה בין מערכות העיתונים ולא לאפשר לכתבים ועורכים לעבוד בשני העיתונים במקביל.

עובדי ישראלי ומקור ראשון התבשרו שלא יוכלו לעבוד יותר בשני העיתונים. מערכת הכלכלה והספורט של מקור ראשון התבססו על הכתבים והעורכים של ישראלי שעבדו במקביל וסיפקו חומרים למערכת. מעתה ייצר מקור ראשון את כל החומרים עצמאית ולא ירכוש עוד חומרים מישראלי.

כתב בישראלי סיפר לוואלה! ברנז'ה: "היו הרבה כתבי ספורט וכלכלה שעבדו במקביל בשתי המערכות, בעצם מערכת ישראלי סיפקה עבור מקור ראשון את החומרים למוספים הללו. בן צבי הודיעה לעוברים שלא משתפים פעולה יותר בין העיתונים, לא מעבירים כתבות או כתבים. ההחלטה שלו בעצם הותירה את מוספי הכלכלה והספורט של מקור ראשון בחוסר כוח אדם. אלה מערכות שרגילות להתבסס על כתבים של ישראלי. כרגע מונו במקור ראשון מספר עובדים זמניים כדי שלא יווצר מצב שהעיתון יצא ללא המוספים הללו".

כתב מקור ראשון אמר היום: "למרות שעד כה מערכת ישראלי סיפקה את החומרים למוספי הכלכלה והספורט וההחלטה על מערכת נפרדת התקבלה רק בשבוע האחרון, המוסף הבא יצא כסדרו ויהיה אפילו טוב יותר מעד כה".

בתחילת החודש הגיש אדלסון לבית המשפט בקשה לפרק את השותפות עם בן צבי, וכן תביעה בסך 10.7 מיליון שקל. אדלסון טוען שבן צבי לקח כסף מהעיתון לחברות שבבעלותו, ולמעשה מעל בכספיו של אדלסון ובאמונו. החינמון "ישראלי" המופץ בארץ בכ-180 אלף עותקים.

אורי אליצור, משנה לעורך ראשי, מקור ראשון מסר בתגובה: "אנחנו אכן בעיצומו של תהליך הפרדת מערכות. עד כה מערכת מקור ראשון קנתה תכנים מעיתון ישראלי והחל מהשבוע ניצר את כל התכנים עצמאית".

מעיתון ישראלי טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully