וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא רק ספורט, זה הרבה כסף

רוני קורן-דינר

30.11.2006 / 15:22

אביב גלעדי מברך על התחרות הצפויה עם צ'רלטון, אבל מאחורי הקלעים מתנגד נמרצות להעלאתם של שני הערוצים החדשים

עיתוי רכישת הבעלות המלאה של אביב גלעדי בערוצי הספורט אינו מקרי. ערוץ 5, ערוץ הספורט בחבילת הבסיס, יוצא למלחמה על חייו, וגם עתידו של ערוץ 5+ תלוי לא מעט בתוצאותיה.

מועצת הכבלים והלוויין עומדת לערוך שימוע ציבורי נרחב על אישורם של שני ערוצי ספורט חדשים בהפקת חברת צ'רלטון, בבעלות אלי עזור ופיני זהבי. גלעדי מברך על התחרות הצפויה, אבל מאחורי הקלעים מתנגד נמרצות להעלאתם של שני הערוצים החדשים, ולא בגלל שלצרכן חובב הספורט זה יעלה 50 שקל בחודש.

ההתנגדות של מנהלי ערוץ הספורט נובעת בעיקר מהכוח שיינתן בידיה של צ'רלטון, בעזרת דמי המנוי הללו, לרכוש זכויות שידור של ליגות יוקרתיות - ולפגוע ביכולתם להתחרות על אותן זכויות ממש, ובטווח הארוך לייקר את מחירן של אותן זכויות. יצוין שגם כך, זכויות שידור של כדורגל, כפי שנוכחנו במונדיאל האחרון, הן זכויות השידור היקרות ביותר על המסך.

אפילו הצעתה של המועצה לחייב את צ'רלטון למכור לערוץ הספורט משחקים אטרקטיוויים אינה מניחה את דעתם של מנהלי ערוץ הספורט, שכן מי שיקבע איזה משחקים יקבלו ובאיזה מחיר, תהיה צ'רלטון - יריבה מרה של ערוץ הספורט. ייתכן שבעתיד הלא מאוד רחוק ייאלצו ערוץ הספורט וצ'רלטון לאחד כוחות ואולי אף להתמזג, כדי להשיג מחירים טובים יותר, אבל עד אז זקוק גלעדי לכל ההכנסות שהוא יכול להפיק מערוץ הספורט ומסינרגיה של תכניו עם חברות תקשורת אחרות שבבעלותו, ואת זה הוא מעדיף לעשות בלי שותפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully