וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התו האתי יוצא לדרך

רנן פריד

4.12.2006 / 12:28

תם עידן אישור הפרסומות ברשות השניה. מפרסמים שקיבלו על עצמם את התו האתי יאשרו פרסומות ישירות אצל הזכיינים

החל יישום הרגולציה המשותפת ותו התקן שנקבע בין הרשות השניה, משרדי הפרסום והמפרסמים. במסגרת יישום תו התקן ייהנו הפרסומאים והמפרסמים מפטור מהצורך להעביר לאישור מראש של הרשות השנייה את התשדירים שהם מבקשים לשדר, לרבות בנושאים שכיום מחויבים באישור מוקדם. משרדי הפרסום שיש להם תו אתי יעבירו מעתה את הפרסומות ישירות לאישור הזכיינים.

בסוף ספטמבר חתמו יו"ר ומנכ"ל הרשות השניה עם יושבי ראש ומנכל"י איגודי המפרסמים וחברות הפרסום על עקרונות התו האתי. בו בזמן נערכו הדרכות לחברות הפרסום ולמפרסמים שבהם הציגה הרשות השנייה לעובדים העוסקים בסוגיות הקשורות לפרסומות את עקרונות התו.

מפרסמים רבים קבלו על עצמם את התו האתי, ביניהם: בנק הפועלים, מפעל הפיס, בזק בינלאומי, HOT, סנו, חברת חשמל, מכבי שירותי בריאות, שירותי בריאות כללית, ועוד.

אילת מצגר, מנכ"ל בפועל הרשות השנייה אמרה: "אני מברכת על כך שיש הרבה גורמים חשובים בקרב המפרסמים והפרסומאים שלקחו על עצמם את האחריות הציבורית הכרוכה בתו האתי. זהו שלב משמעותי בתהליך של יצירת רגולציה משותפת של הרשות עם שוק הפרסום. אני בטוחה שככל שהתהליך יתקדם בהצלחה יצטרפו גורמים נוספים מקרב משרדי הפרסום והמפרסמים. התגייסות משרדי הפרסום לתהליך וחתימתם על התו האתי ייתר תהליך של חקיקה ראשית בנושא האתיקה בפרסום, ויעיד על הצלחת המדריך האתי והרגולציה המשותפת של השוק והרגולטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully