וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד NRG בטענה להוצאת דיבה בטוקבק

ענת רואה

4.12.2006 / 15:49

בכתבה על שכי פרנץ, סמנכ"ל בערוץ הספורט, הופיעה תגובה לפיה פרנץ קיבל שוחד מחברת מזמור הפקות

חברת מזמור הפקות הגישה היום לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 500 אלף שקל נגד מעריב, בטענה להוצאת דיבה שנגרמה בשל תגובה (טוקבק) לידיעה שהתפרסמה באתר האינטרנט NRG.

לטענת התובעת, באמצעות עו"ד דן חי, ב-30 ביולי 2006, הופיעה כתבה באתר NRG תחת הכותרת "תלה את הנעליים". בכתבה דווח על פרישתו של שכי פרנץ, סמנכ"ל התפעול וההפקה של ערוץ הספורט, מהערוץ. במסגרת התגובות, אשר באו בהמשך לכתבה, הופיעה תגובה מס' 3 מאת "יודע דבר" בה נכתב כי "לפרנץ יש אחוזים במזמור הפקות, שהם הקבלן הראשי של ערוץ הספורט. הוא מוציא כאילו לעצמו את העבודות ונהנה מהרווחים. גם כשהוא פורש הוא ממשיך להחזיק בזכויות ונהנה מהכסף בלי לעבוד קשה מדי".

התובעת טוענת כי ברור שהדברים המופיעים בטוקבק אינם אמת, ויש בהם משום פגיעה קשה ובוטה בה. לפי הנטען, בין היתר ניתן להבין מהפרסום כי שכי פרנץ, המוזכר הפרסום, אשר היה, כאמור, סמנכ"ל תפעול של ערוץ הספורט והממונה על הזמנת ניידות שידור, העסיק את התובעת במסגרת הערוץ בשל תשלומי שוחד שקיבל ממנה - דבר שלא היה מעולם.

בתביעה נטען כי הדברים המופיעים בפרסום הם לשון הרע, וכי "יש לראות את הדברים שנאמרו בפרסום בחומרה רבה באופן יוצא דופן, לאור חומרתם הרבה ופוטנציאל הפגיעה הרב שיש בדברים מסוג זה בכדי לפגוע בתובעת".

עוד טוענת התובעת כי היא שלחה מכתב דרישה למעריב בו דרשה להוריד לאלתר את הפרסום מהאתר. לטענתה, כעבור מספר ימים קיבלה תשובה כי הפרסום הוסר, וכי לדעת הנתבעת בכך די בכדי למלא אחר כל דרישות הדין והפסיקה הנוהגים בעניין, ומשכך אין היא נושאת באחריות כלשהי נוספת.

התובעת, שעמדה גם על פרסום התנצלות או הבהרה - הגישה לפיכך את התביעה. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully