וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחנן צנגן, קבל זימון

רנן פריד

5.12.2006 / 13:06

מועצת הרשות השניה זימנה את הנהלת זכיינית ערוץ 2 רשת להציג בפניה שיבוץ של רצועה דוקומנטרית ורצועת תרבות

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה דנה אמש בלוח השידורים של זכיינית ערוץ 2 רשת למחצית הראשונה של 2007. בישיבה הוחלט לזמן את הנהלת רשת לדיון חוזר בו תתבקש להציג לועדת הטלוויזיה תכניות בארבעה נושאים נוספים.

כזכור, בהמשך להחלטת ועדת הטלוויזיה התחייבה קשת לשדר רצועה דוקומנטרית שבה ישולבו גם הפקות הרשות השנייה בפריים טיים. רשת תתבקש להציג שיבוץ של רצועה כזו. כמו כן מבקשת הרשות לראות שיבוץ רצועת תרבות כפי ששיבצה קשת. הועדה גם מבקשת לראות שיבוץ רצועה של תכניות מועדפות ותכניות שיח ציבורי.

כזכור בספר המכרז למתן הזיכיון נקבעו מספר הסדרים הנוגעים לפרסומות וחסויות. המועצה קבעה אז כי הסדרים אלו יחולו לתקופה של חצי שנה שלאחריה תשוב המועצה ותבחן את שאלת יישומן. ועדת הטלוויזיה דנה אתמול בשאלת המשך ישומם של אותם הסדרים והחליטה להמליץ למועצה לאשר לתקופת ניסיון של חצי שנה את המלצות המנכ"ל בפועל של הרשות אילת מצגר: שיבוץ חסויות בתכניות, למעט שידורי חדשות, מבלי לקבל אישור מראש של הנהלת הרשות וכמו כן לאפשר לנותן החסות להעניק פרס בתכניות ולהחזיר לקדמותו את הסדר שיבוץ מספר דקות הפרסום בשעות הפריים טיים, הסדר ששונה לפני כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully