וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

We Got Him

וואלה! ברנז'ה

8.12.2006 / 23:40

מי דיווח ראשון? מי זכה בראיון ראשון עם המפכ"ל? ולמה בערוץ 10 ראו מסך מפוקסל? ערב שישי, מסך לא שיגרתי עם בני סלע

חברת החדשות של ערוץ 2 דיווחה ראשונה על לכידתו של האנס הסידרתי בני סלע ב-20:13 במהלך אולפן שישי. הכתבים יוסי מזרחי ומשה נוסבאום דיווחו על ההתפתחות בטלפון. רק יותר מעשר דקות לאחר מכן שידרו ערוץ 10 וערוץ 1 את הידיעה.

מפכ"ל המשטרה משה קראדי בחר להתראיין קודם כל לערוץ 1. כמה דקות לפני השעה 21:00 התראיין קראדי לגאולה אבן, רק ב-21:15 התפנה המפכ"ל להתראיין לאהרון ברנע בערוץ 2, ורק לאחר מכן לדרוקר ושלח ב-10.

ערוץ 10, באמצעות שידורי הדור השלישי, שידר ראשון צילומים מאזור בית המעצר בנהריה, לשם הובא בני סלע. בערוץ 2 ובערוץ 1 הסתפקו בשלב זה בצילומי ארכיון. בשעה 21:25 הסתיים שידור מהדורת אולפן שישי, חברת החדשות העבירה את השידור ל"ארץ נהדרת" של קשת.

בערוצים 1 ו-10 ניצלו את ההזדמנות לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב – לשדר חדשות. בערוץ 10 המשיכו דרוקר ושלח כשהם מגובים בכתב המשטרה אסף זוהר באולפן ובכתבות סיגל בן דוד ופז שוורץ ששידרו בטלפון מנהריה. בערוץ 1 המשיכה גאולה אבן את שידור יומן כשלצידה באולפן גיא פלג. שני הערוצים שידרו דיווחים וראיונות טלפוניים במתכונת גל פתוח.

המפכ"ל לא התחשב בלוח השידורים של קשת, ואת מסיבת העיתונאים שלו ושל השר לביטחון פנים אבי דיכטר העבירו רק ערוצים 10 ו-1. ערוץ 10 שידר תמונה באיכות גרועה באמצעות הדור השלישי ובערוץ 1 הסתפקו בסאונד בלבד. בשעה 22:30 הופסק השידור בערוץ 1, דרוקר ושלח ירדו משידור ב-23:15.

עם תום ארץ נהדרת, ב-22:30, חזרה חברת החדשות של ערוץ 2 בכוחות מחודשים לשידור מיוחד ועם תמונות בלעדיות של בני סלע, למרבה המבוכה התברר כי התמונות שודרו גם בערוץ 10. אהרון ברנע ומשה נוסבאום שידרו מהאולפן בנווה אילן, צוותי צילום הגיעו עם הכתב בצפון יוסי מזרחי לבית המעצר בנהריה ועם כתב המשטרה ארז רותם למטה מרחב ירקון בתל-אביב. בשעה 23:30 סיים ברנע את השידור. חברת החדשות תשדר מחר (ש') ב-10:00 משדר מיוחד על לכידתו של בני סלע.

בשל השינויים בלוח השידורים בוטל בערוץ 2 שידור התכנית "מועדון לילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully