וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת פסיכופט?

רנן פריד

10.12.2006 / 17:08

גיורא רוזן, נציב תלונות הציבור ברשות השניה משיב לתלונות הצופים הרבות על משדר לכידתו של בני סלע בחדשות ערוץ 2

עשרות פניות הגיעו היום לנציב תלונות הציבור של רשות השניה לטלויזיה ורדיו, הפניות מתיחסות לאופן שבו סיקור בערוץ 2 את ליכדתו של האנס הנמלט בני סלע.

גיורא רוזן נציב תלונות הציבור ברשות השניה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הגיעו עשרות פניות לרשות, כולם טוענים כי ערוץ 2 גרם לביזויו של האנס בני סלע בשל האופן בו הוצג בבית המאסר וכי הערוץ עשה רייטינג על חשבון האירוע".

"למרות שהגיעו למעלה מ-50 פניות הטענה המופנית כלפי ערוץ 2 אינה נכונה. הצלמים נכנסו לצלם את סלע ובעקבות כך השוטרים הרימו את ראשו בכוח. האחריות למעשה זה מוטלת על משטרת ישראל. המשטרה היתה יכולה לדאוג שהארוע יראה יותר טוב. אילו המשטרה הייתה מחליטה מראש איך לחשוף את האירוע לתקשורת, היא הייתה יכולה לחסוך מאיתנו את מהלומות הצד שקיבל האסיר כדי שירים את ראשו הישר אל המצלמה וגם אז התקבל תצלום מעוות".

"שידור תפיסת בני סלע היה דרמה של ערוץ 2, קשה להאשים אותם כי אלה היו צילומים היחידים שקיבלו ונשאלת השאלה האם בכלל היה ניתן להימנע משידורם. עם זאת ערוץ 2 חטא בדבר אחד וזה בהערתו של אהרון ברנע שאמר כי מדובר ב'פסיכופט', זאת הייתה הערה מיותרת ומתלהמת, שלא הוסיפה דבר."

"המשטרה היא הגוף שהיה אחראי לארגן את האירוע כמו שצריך, את אבי דיכטר ראינו נקי וכך גם אפשר היה לדאוג לתמונות נקיות של בני סלע. לא ניתן מצד אחד להזמין עיתונאים ומצד שני לא לדאוג להם לתנאים".

מחברת החדשות נמסר: "חברת החדשות עשתה עבודה מקצועית מאוד והיא בוודאי לא אחראית להתנהלות המשטרה אלא רק לרצון הליגיטימי להביא את תמונות האנס. עבודת מערכת והכתבים הייתה מקצועית במיוחד וגם אם יש הערות כאלה ואחרות הם מתגמדות לאומת ההישג המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully