וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר לוועדים: התקציב אינו מאפשר פעילות ויצירה

רנן פריד

12.12.2006 / 12:39

מנכ"ל רשות השידור נפגש אתמול עם ראשי הוועדים. בכיר שנכח בישיבה: "שקלאר בעצם הכין את הקרקע לגזרות שצפויות להגיע"

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר נפגש אמש עם ראשי ועדי העובדים של רשות השידור לקראת פרסום תקציב 2007 של רשות השידור. שקלאר וסמנכ"ל הכספים של הרשות נפגשו עם למעלה מעשרה ראשי ועדי עובדים ברשות השידור, ביניהם: ראשי ועדי העיתונות וההפקה בטלויזיה וברדיו, ראשי ועדי ההנדסה בטלויזיה וברדיו וראשי ועדי עובדי הדרוג המשולב.

בכיר ברשות השידור שנכח אמש בישיבה סיפר לוואלה! ברנז'ה כי שקלאר סיפר לראשי הועדים על תקציב הרשות לשנת 2007 שעומד על כ-700 מליון שקלים, תקציב נמוך מהתקציב בשנים קודמות וכי קופת הרשות נמצאת בגירעון תקציבי של 200 מיליון שקלים. שקלאר ציין כי התקציב נמוך ביותר והוא אינו מאפשר פעילות ויצירה.

"המנכ"ל בעצם קרא לנו כדי לבקש מאיתנו להפנים את הסיטואציה המביכה ויחד למצוא פתרון לבעיה. זה סיטואציה מאוד קשה, אני לא מבין איך מצפים מאיתנו לתרום לקיצוץ התקציבי. היו גם ראשי ועדי עובדים חנפנים שחושקים במשרות שהציעו לקצץ את שכרם של העובדים ב-10% אבל הצעה זו נפסלה ישר. סך הכל אחוז התקציב המופנה לשכר העובדים אינו גדול והוא לא ישנה הרבה בתקציב הרשות, זה כמו טיפה בים. שקלאר בעצם הכין אמש את הקרקע לגזרות שצפויות להגיע."

בכיר אחר ברשות השידור אמר: "יש בעיה ברשות, כולם יודעים את זה וצריך לשנס מותניים ולחשוב יחד איך יוצאים מהפלונטר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully