וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החדשות תכסה את האוברדראפט

רנן פריד

13.12.2006 / 12:40

ועדת הכספים של הרשות השניה תקבל תוך שלושה שבועות מחברת החדשות והזכייניות רשת וקשת תוכנית לסגירת הגרעון

ועדת הכספים של מועצת הרשות השנייה מחייבת את חברת החדשות של ערוץ 2 לכסות גרעון של החברה משנת 2005. הועדה קיימה אתמול דיון מיוחד בסוגית גרעון חברת החדשות של ערוץ 2 . בישיבה נידונו הסיבות ליצירת הגרעון והועלו דרכי פתרון לכיסויו.

בישיבה בה השתתפו: יו"ר מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש, מנכ"ל בפועל הרשות השנייה, אילת מצגר, מנכ"לי הזכיניות אבי ניר ויוחנן צנגן, מנכ"ל חברת החדשות שלום קיטל ויו"ר דירקטוריון חדשות 2 יצחק ליבני, הוחלט כי ועדת הכספים תקבל תוך שלושה שבועות מחברת החדשות והזכייניות רשת וקשת תוכנית לסגירת הגרעון.

בנוסף, ועדת הכספים תקבל תוך שבועיים מחברת החדשות והזכיניות את מסגרת התקציב לשנת 2007. ועדת הכספים הטילה על חברת החדשות לבצע הפרדה כספית מלאה בין תקציב חדשות ערוץ 2 לבין תקציב ערוץ הכנסת.

ועדת הכספים גם העירה לחברת החדשות על שאינה עומדת במחויבותה ממכרז וזאת לעבור לדיגיטציה מלאה של השידורים ולמתן אפשרות לכתוביות סמויות לחרשים. הוועדה תקבל תוך שבועיים מחדשות 2 תכנית מפורטת למילוי מחויבויות אלו.

רחל פרימור, יו"ר ועדת הכספים אמרה: "התנהלות גירעונית של חברת החדשות של ערוץ 2 איננה עולה בקנה אחד עם דרישות החוק והתקנות. יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש וועדת הכספים של הרשות השנייה רואים עצמנו אחראים בפני הציבור לכך שגרעון זה יכוסה ע"י בעלי מניות הרכוש של החברה, דהיינו רשת וקשת. אנו מצפים להתחיל את שנת התקציב 2007 באיזון, בלי גירעונות, ונקפיד יחד עם נציגנו במועצת המנהלים של חברת החדשות שלא ייווצרו גירעונות חדשים וזאת למרות שכיסוי חדשות הוא עולם דינמי ולעיתים עתיר הוצאות כספיות בלתי צפויות מראש. יש לברך על הנכונות והרצון הטוב שגילוי כל המשתתפים לכיסוי הגרעון".

חברת החדשות: ב-2006 עמדנו בתקציב

מחדשות ערוץ 2 נמסר כי החברה עוברת בקרוב מאוד לדיגיטציה מלאה. דיוני התקציב מסתיימים בימים אלא ובמילא תועבר מסגרת התקציב בימים הקרובים לרשות השנייה. באשר לגרעון 2005 מתנהלים דיונים קונסטרוקטיבי באשר לדרכים לסוגרם. חב' החדשות תבוא בהקדם בדברים עם הרשות השנייה. כמו כן מציינים בחברת החדשות כי שנת 2006 למרות היותה עתירת אירועים ומורכבת מבחינה חדשותית עתידה להסתיים שהחברה עומדת בתקציב.

יו"ר דירקטוריון חבר החדשות של ערוץ 2 יצחק לבני מסר: " זהו צעד חיובי לחיסול הגרעון שהצטבר בשנים הקודמות ושהכביד על עבודת חברת החדשות , שנת 2006 למרות היותה שנה מורכבת מבחינה חדשותית מסתיימת ללא גרעון. כמו כן הכניסה לעידן הדיגיטאלי חיונית לעבודת חברת החדשות כפי שקורה גם בארצות רבות בעולם ונעשים צעדים לזירוז הכניסה לעידן זה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully