וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם לצלם סלב

רנן פריד

21.12.2006 / 12:56

הצלם גיא כושי יצלם בסטודיו שלו קטלוג של חברת אופנה, צלמי הרכילות מתכוונים להחרים את האירוע בגלל תקרית אלימה שנגמרה במשטרה

צלמי הרכילות קוראים להחרים את הצילומים לקמפיין האופנה של ML שיתקיימו ביום שני בסטודיו של הצלם גיא כושי. לפני חודשיים הגיע כושי עם חברתו מלאני פרס להופעה במועדון הזאפה, באיזור התאספו מספר צלמים כדי לצלם את הבאים לאירוע.

כפי שפורסם בוואלה! סלבס (ראו קישור) ביקש הצלם אלירן אביטל לצלם את הזוג. כושי, בתגובה, נטל ממכוניתו מוט ברזל והלם באגרופו בפניו של אביטל שהספיק למסור את מצלמתו לאחד מחבריו וניסה להתנגד למהלומות בכוח. למחרת האירוע, הגיש אביטל תלונה במשטרה על תקיפה.

כעת מתארגנים צלמי הרכילות נגד כושי בטענה שהוא אדם אלים וטוענים כי אינם מתכוונים לשתף פעולה ולהגיע לסטודיו שלו ביום שני לצילומי הקטלוג של חברת האופנה.

הצלם יגל בר קמא, מפנאי פלוס אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני לא מתכוון להגיע לסטודיו של כושי, מדובר בצלם אלים מאוד. אם יחסי הציבור רוצים שאגיע לצלם שם שיעבירו את הצילומים לסטודיו אחר".

דניאלה רייבנבך דוברת חברת ML MEN מסרה בתגובה: "ראשית לא היינו מודעים לסכסוך בין צלמי הרכילות לגיא כושי, שנית, אנו מגנים כל אלימות אך עם זאת אין קשר מקצועי בין צילומי אופנה של חברה לבין ההחרמה המתוכננת. אני מקווה מאוד שצלמי הרכילות יתרצו ויגיעו".

גיא כושי בחר שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully