וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתון הכלכלי של אלי עזור יצא לדרך

רוני קורן-דינר

24.12.2006 / 13:45

"The Business Post" מופץ עם הג'רוזלם פוסט אך מודפס בעברית. לפי הערכות הושקעו במיזם עד 10 מיליון דולר

איש העסקים אלי עזור החל הבוקר בהפצת העיתון הכלכלי החדש "The Business Post". העיתון מופץ יחד עם ה"ג'רוזלם פוסט" שבבעלות עזור, אך מודפס בעברית. בשבועות האחרונים הופץ העיתון באופן ניסיוני במסגרת קבוצות מיקוד, והבוקר החל בתפוצה ארצית רחבה. במקביל, עלו תשדירי פרסומת לעיתון בתחנות "רדיו ללא הפסקה" ו"צפון ללא הפסקה" שבשליטת עזור, ובהמשך מתוכנן קמפיין טלוויזיה וקמפיין שילוט חוצות. קמפיין הרדיו עלה תחת הסיסמה "להתעורר לעולם חדש של עסקים".

לפני שלושה חודשים פורסם לראשונה ב-TheMarker על כוונתו של עזור להקים עיתון כלכלי מודפס וכן אתר תוכן כלכלי שיכלול את תוכני העיתון ויתעדכן אונליין. על פי ההערכות עזור משקיע במיזם החדש עד 10 מיליון דולר.

עזור הוא בעל השליטה במיזם והמממן העיקרי שלו. שני שותפים נוספים הם העיתונאים ניצן כהן והרצל לקס - כתבי שוק ההון לשעבר ב-TheMarker - שפרשו והחלו בהקמת אתר האינטרנט הכלכלי לפני כשנה, וכן המעצב הראשי של העיתון החדש, רועי שמעוני. כהן משמש כעורך הראשי של העיתון.

מלבד "ג'רוזלם פוסט" מחזיק עזור בחברת שילוט החוצות "מרקעי תקשורת", ב-28% ממניות תחנת "רדיו ללא הפסקה 103FM" המשדרת באזור המרכז, בשבועון בשפה הרוסית "נובוסטי נידלי" ובמחצית הבעלות בשבועון "אנשים". בנוסף, אחד העסקים הרווחיים ביותר של עזור, יחד עם שותפו פיני זהבי, הוא חברת צ'רלטון, העוסקת ברכישה ובמימוש של זכויות שידור לאירועי ספורט. צ'רלטון, שהיתה בעלת זכויות השידור בישראל של המונדיאל האחרון, עומדת להעלות בחברות הכבלים והלוויין שני ערוצי ספורט חדשים בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully