וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם הפליימייקר?

רנן פריד

25.12.2006 / 0:00

בערוץ 10 חשבו שיצליחו לשכנע את הרשות השניה שרכישת הסרט אינה עבירה על החוק. הם טעו, ושידור הסרט אמש בוטל

הרשות השניה אסרה על ערוץ 10 לשדר אמש את הסרט "פליימייקר", שהופק על ידי ערוץ הספורט. ברשות השניה טוענים ששידור הסרט הוא הפרה של אחד מחוקי הרשות, שקובע כי לא ישודר בערוץ 10 או 2 תוכניות או סרטים שהופקו על ידי בעל עניין בערוץ מתחרה.

הסרט התיעודי "פליימייקר", שעוקב אחרי שחקן הכדורגל איל ברקוביץ, הופק על ידי ערוץ ספורט 5 שבבעלותו של אביב גלעדי. גלעדי הוא בעל מניות בזכיינית ערוץ 2 רשת.

הרשות השניה הודיעה בשבוע שעבר לערוץ 10 כי שידור הסרט יהווה הפרה של סעיף 62 א' בחוק הרשות השניה, סעיף הקובע כי חל איסור על ערוצים 2 ו-10 לשדר תוכניות או סרטים שהופקו על ידי גוף בעל עניין בערוץ המתחרה, זאת כדי למנוע רווחים לא הוגנים מבעלות צולבת.

אנשי ערוץ 10 פנו לרשות השניה בטיעונים שונים ובקשו לקבל אישור לשידור הסרט, אך ברשות השניה סרבו בתוקף. אתמול בבוקר עוד נראה כי ערוץ 10 מתכוון לשדר את הסרט, אך לבסוף משהרשות השניה לא קיבלה את טעוני ערוץ 10 הוחלט שלא לשדרו.

מערוץ 10 נמסר בתגובה : "ההחלטה על רכישת זכויות השידור של הסרט, לא הייתה בעינינו הפרה של סעיף 62 א' של חוק רשות. הרשות לא קיבלה את טיעונינו, ולכן החלטנו שלא לשדר את הסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully