וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרו כותבי הדיאלוגים של "האלופה 2"

רנן פריד

25.12.2006 / 14:33

תסריטאים ושחקנים הידיעה הבאה היא בשבילכם: כותבי הדיאלוגים ב"האלופה 2" פוטרו אמש, וגם שחקנים לעונה השניה טרם נמצאו

העבודה על הטלנובלה "האלופה 2" החלה, וכבר מתגלים בקעים בחומה: צוות התסריטאים וכותבי הדיאלוגים אמנם גובש, אולם אמש החליטו שלושת התסריטאים הבכירים לפטר מההרכב ארבעה מתוך חמישה כותבי דיאלוגים.

הארבעה כבר היו חתומים על חוזה העסקה לעונה שלמה, עליו חתמו בשבוע שעבר, אולם לאחר שהגישו פרק כתוב הוחלט על ידי תסריטאי הסדרה רוני ידור, נמרוד קורן וסהר לחמי שלא לעזר בשירותיהם והם שוחררו מהחוזה.

"האלופה 2" תשודר במרץ 2007 ב-HOT 3. צילומי הסידרה אמורים להתחיל בחודש ינואר הקרוב, דבר שעלול להיות בעייתי בהתחשב בעובדה שבסוף חודש דצמבר עדין לא נמצאו כותבי דיאלוגים ראויים.

יוני פראן מפיק הסדרה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "מי שאחראי על תהליך בחירת כותבי הדיאלוגים הם התסריטאים: רוני ידור, נמרוד קורן וסהר לחמי. אנחנו מאוד מצטערים שחלק מהדיאלוגיסטים שהעסקנו לא התאימו ולא יוכלו לעבוד איתנו. עכשיו נמשיך לחפש במרץ דיאלוגיסטים חדשים כי על איכות לא נתפשר"

האודישנים ל"האלופה 2" החלו כבר לפני שלושה שבועות, בין השחקנים הרבים שהגיעו לאודישנים היו גם שועלי טלנובלות וותיקים כמו גיא זוארץ, רון שחר ומלאני פרס, אולם מקורבים להפקה טוענים כי אחרי אודישנים רבים עדיין לא נמצאו השחקנים שיצטרפו לסידרה בעונה הבאה. יוני פארן מוסיף: "האודישנים התחילו לפני שלושה שבועות ועדיין לא מצאנו שום ליהוק שיישב לנו בול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully