וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון תובעת את ערוץ הספורט

רנן פריד

25.12.2006 / 16:44

טוענת בתביעתה כי ערוץ הספורט נמנע מלשלם לה את מלוא התמורה עבור זכויות השידור שקיבל ממנה מאז 2004

חברת צ'רלטון הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד ערוץ הספורט, על סך 4.5 מיליון שקלים. בכתב התביעה נטען כי החל מאוקטובר 2004 התקשרו צ'רלטון וערוץ הספורט בהסכם ביחס לחלק מזכויות השידור שבבעלות צ'רלטון. במסגרת ההסכם קיבל ערוץ הספורט מצ'רלטון זכויות שידור של אירועי ספורט מהארץ ומהעולם לתקופה של שלוש עונות משחקים מ-2004 ועד 2007 ותמורתן התחייב לשלם לה כ-7 מיליון דולר.

לטענת עורך הדין נעם פורר המייצג את צ'רלטון: "כבר מעונת המשחקים הראשונה של ההסכם החל ערוץ הספורט להפר את הוראותיו, בין היתר בכך שנמנע מלשלם לצ'רלטון את התמורה המגיעה לה במועדים הנקובים בהסכם. רק בעקבות התראות רבות, בעל-פה ובכתב, נאות ערוץ הספורט לשלם לצ'רלטון, באיחור, את מרבית התמורה המגיעה לה בגין עונת המשחקים הראשונה".

בנוסף נטען, כי עקב מצבו הכלכלי הרעוע המשיך ערוץ הספורט להפר את הוראות ההסכם ונמנע מלשלם לצ'רלטון את התמורה המגיעה לה לפי ההסכם בגין עונות המשחקים השנייה והשלישית להסכם. עוד נטען, כי על מנת לתרץ את התנהגותו החל ערוץ הספורט להמציא טענות לפיהן צ'רלטון היא זו אשר מפרה את ההסכם ובעקבות הפרות דימיוניות אלה החל ערוץ הספורט לקזז ללא כל זכות שבדין סכומי עתק מהתמורה המגיעה לצ'רלטון. צ'רלטון טוענת כי יתרת החוב נכון למועד הגשת התביעה מסתכמת בכ-4.5 מיליון שקלים.

בערוץ הספורט בחרו לא להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully