וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוזקו ביקשה למנות מפרק לישראלי

רוני קורן-דינר

25.12.2006 / 20:14

מאיימת להפסיק המימון לעיתון בתוך שבעה ימים: "ההחלטה קשה, אך נואשנו מהאפשרות להגיע לסיכום שיפסיק את מסע הניצול והרמייה של בן צבי"

מינוי המנהל הזמני לחינמון "ישראלי" על ידי בית המשפט, לא השקיט את הרוחות בסכסוך בין בעלי המניות בעיתון, שלדון אדלסון ושלמה בן צבי, להיפך. חברת ניוזקו, באמצעותה מחזיק אדלסון ב"ישראלי", ביקשה היום מביהמ"ש המחוזי בתל אביב, למנות מפרק לעיתון. החברה טוענת כי במשך 15 הימים שחלפו מאז הוראת השופט שמואל ברוך למנות מנהל זמני לעיתון, עו"ד מוריאל מטלון, עשו אנשי "הירש מדיה" (שבאמצעותה פועל בן צבי), כל מאמץ להכשיל את פעילותו ולספק לו מידע.

הירש מדיה עתרה לביהמ"ש בנוגע לאישור שניתן למטלון למנות רו"ח חוקר לחברה, ולטענת ניוזקו עדיין לא העבירה ולו מסמך אחד הנוגע להתנהלות הכספית שבינה לבין קבוצת החברות האחרות שבשליטת בן צבי. אחת מטענות ניוזקו היא שהכנסות "ישראלי" הועברו לשימושן של אותן חברות.

בעקבות התנהלות הירש מדיה, טוענת ניוזקו (באמצעות עוה"ד ארז הראל, ירון אלכאוי ונועם רונן ממשרד גורניצקי), כי לא נותר לה אלא לבטל את הסכם ההשקעה ב"ישראלי", והיא תגיש לביהמ"ש בימים הקרובים כתב תביעה מתוקן. בהמשך להצהרה זו, כותבים עורכי הדין של החברה, כי הסכימו לתת ארכה של שבעה ימים בלבד להמשך מימון העיתון על מנת לנסות ולאפשר את מכירתו כ"עסק חי".

דובר ניוזקו מסר עוד כי "ההחלטה על בקשה למינוי מפרק היא החלטה קשה, ואולם בעלי ניוזקו נואשו מהאפשרות להגיע לסיכום אשר יפסיק את מסע הניצול והרמייה של בן צבי בפרשיית 'ישראלי'". לדבריו, בית המשפט קבע כי שלמה בן צבי הוא האחראי הישיר והמלא לדאגה לעובדי "ישראלי", לתשלום כל חובות העיתון ולדאגה מלאה לכל הספקים. בחברת הירש מדיה נאמר כי בקשת ניוזקו לביהמ"ש טרם הגיעה לידם, ולא מסרו תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully