וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומוני שוקן יעברו מתיחת פנים לשנה החדשה

רנן פריד

26.12.2006 / 11:02

תם עידן החינמון התל-אביבי. העיר יעלה מעתה 5 שקלים, העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ יאוחדו תחת המותג "העיר", והלוגו יצבע בירוק

רשת שוקן משיקה פורמט חדש לעיתוני ה"עיר" אשר יכלול שינויים מרכזיים בעיצוב הגרפי ובתכנים. במהלך חודש ינואר 2007, תצא רשת שוקן, מקבוצת הארץ, עם מיתוג מחדש לעיתוני הרשת. במסגרת השינוי, יתאחדו כלל העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ תחת שם המותג "העיר": עיתון העיר, עכבר העיר ולוח העיר וכן יעשו שינויים בתוכן ובעיצוב העיתונים.

בנוסף, יעברו עיתוני רשת שוקן מתיחת פנים, הכוללת קו עיצובי אחיד לכלל עיתוני הרשת, וכן החלפת צבע הלוגו של "העיר" מהאדום הותיק לצבע ירוק המבטא, לדעת הרשת, ערכים של שמירה על איכות הסביבה.

עיתוני העיר החדשים, לרבות עכבר העיר, יצורפו ללא תשלום למנויי עיתון הארץ. עיתון העיר, היוצא לאור בתל אביב, יימכר בחמישה שקלים לגיליון, ובכך יצטרף ליתר עיתוני הרשת המופצים בתשלום.

"בדרך להפוך לכוח מקומי מוביל"

למהלך שותפים גם חברת המיתוג OPEN, שליוותה את גיבוש הקונספט החדש ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, שאחראי על קמפיין ההשקה. מהלך זה משלים את המהלך הכולל שהחל ברשת שוקן לפני כשנה, עם מינויו של אבי סולומון לעורך הראשי של רשת שוקן ומעבר למודל של רשת המשלב בין תכנים כלליים של רשת שוקן לתכנים מקומיים.

ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, אמר: "השינוי שאנו מובילים נועד להפוך את מותג 'העיר' למותג ארצי, עם כוח מקומי מוביל, מחובר ומשפיע בקהילה. לכל עיר יש את הישות והייחודיות שלה, את הקודים והשפה המקומית שלה, ועיתון העיר החדש יתאים את עצמו למאפיינים הייחודיים לכל עיר ויפעל מתוך אהבה וגאווה למקום.".

אבי סולומון, העורך הראשי של רשת שוקן, אמר: "אנו מקווים שתוך זמן קצר יהפוך העיתון המקומי לכתובת מרכזית בה יוכל הקורא לזהות את עירו על כל מרכיביה, דרך החדשות המקומיות, הדמויות המוכרות, הטרנדים החדשים וההמלצות לבילוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully