וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה מערכת "ידיעות אילת"

רנן פריד

27.12.2006 / 11:46

מערכת מקומון רשת ידיעות תקשורת באילת תצומצם דרמטית והיא תעבור לפעול ממשרדי המקומון בבאר-שבע

מערכת ידיעות אילת, מקומון רשת ידיעות תקשורת בעיר, ניסגרת. המקומון האילתי ימשיך בשלב זה לפעול בשלט רחוק מבאר שבע. סגן עורך המקומון באילת, נועם גיל, שערך בפועל את העיתון, יסיים את תפקידו ובמקומו לא ימונה סגן חדש. עורכת המקומון בבאר שבע, נחמה רחמים, תערוך גם את "ידיעות אילת".

לאחרונה עזבו את ידיעות אילת שתי כתבות וגם הן לא יוחלפו. מערכת המקומון תורכב למעשה משלושה כתבים בלבד ומערכת באר-שבע תספק לאח האילתי גם שרותי גרפיקה.

ההחלטה לפיה צוות ידיעות אילת יפעל מבאר שבע מתקבלת רק שנתים וחצי לאחר שהנהלת רשת ידיעות תקשורת עשתה מהלך הפוך והחליטה לפצל בין המערכות ולפתוח מערכת באילת. שנתיים לאחר הקמת המערכת באילת עזב עורך העיתון זיו כהן. במערכת נשאר רק סגן עורך שהפעיל את הכתבים והגרפיקאים. עורך המקומון בבאר שבע שימש עורך העיתון.

גורם בעיתונות המקומית באילת העיד כי מבחינה עיתונאית המקומון של רשת ידיעות תקשורת באילת שינה את פני העיתונות המקומית: "העיתון הציג עומק, רצינות וצוות עיתונאים רציני שערך תחקירי עומק בעוד המקומונים אחרים שיכתבו קומוניקטים".

ההצלחה העיתונאית לא עזרה למקומון לחדור לשוק האילתי ולזכות לתפוצה רחבה. ידיעות אילת אמנם גבר על המקומון "העיר אילת", אבל לא על המקומון "ערב ערב". אותו גורם מוסיף: "מנהל העיתון, משה דיין הוא איש עסקים אילתי, שניהל חופים רבים אך לא עיתונים. הוא לא צמח בעיתון ולכן לא ידע איך עובד עיתון. הוא לא צמח וטיפס כסוחר ומנהל פרסום בעיתון ולא קיבל הכשרה של מנהל עיתון, חוסר ההבנה שלו מנע מהעיתון להפוך לריווחי".

הגיליון העצמאי האחרון של "ידיעות אילת" יפורסם ביום שישי וההערכות הן כי החזרת המערכת של העיתון לבאר שבע היא שלב אחד לפני סגירה.

ברשת ידיעות תקשורת בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully