וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט למתקדמים

רנן פריד

28.12.2006 / 16:37

שני ערוצי ספורט חדשים יעלו בקרוב לשידור ב-HOT וב-yes. אחד ישדר קלאסיקות והשני חדשות ושידורים ישירים

ערוץ הספורט, יעלה בכבלים ובלוויין שני ערוצי ספורט חדשים: ספורט 5 ניוז, וספורט 5 קלאסיק. הערוץ החל במסע רכש של זכויות שידור של משחקי עבר, סדרות וסרטים תיעודים.

הערוץ מנהל משא ומתן מתקדם עם מספר חברות תוכן באירופה לרכישת הסדרה הדוקומנטרית "היריבויות הגדולות בעולם הכדורגל" אשר מביאה את סיפורי היריבויות העסיסיות ביותר בכדורגל העולמי כדוגמת אלו השוררות בין מנצ'סטר יונייטד וליברפול, סלטיק וריינג'רס, אינטר ומילאן, ועוד. הסדרה כוללת גם ראיונות עם שחקני עבר ועיתונאים, וצילומים נדירים של המשחקים הגדולים בין הקבוצות. כמו כן מתנהל משא ומתן על זכויות השידור של הרגעים הגדולים מטורניר וימבלדון.

ערוץ הספורט מחזיק כיום את זכויות השידור של הסרטים הרשמיים המסקרים ומסכמים את כל המונדיאלים, ומעוניין לרכוש גם את שידורי הרגעים הגדולים באולימפיאדות.

שני הערוצים ישדרו 24 שעות ביממה. ספורט 5 ניוז ישדר שעות ארוכות של אולפן פתוח לטובת חדשות ומבזקי ספורט, הערוץ יכלול בין היתר גם תוכניות אירוח, הרחבות על אירועי ספורט גדולים עם דגש ניכר לשידורים ישירים ודיווחים חיים ממסיבות עיתונאים וממגרשים, בארץ ובעולם.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט אמר היום: "ספורט 5 ניוז וספורט 5 קלאסיק, יחד עם ספורט 5 וספורט 5+, יוצרים חוויית צפייה מושלמת, המשלבת את כל מה שחשוב לצופה.- שידורים ישירים אטרקטיביים, חדשות ספורט ואקטואליה, ונוסטלגיה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully