וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו רשת

רנן פריד

30.12.2006 / 1:25

פה לפחות לא תצטרכו לראות את אלי אילדיס, אולי רק לשמוע. תחנת רדיו של ערוץ הספורט תשדר החל מיום שני באינטרנט

ערוץ הספורט ישיק ביום שני את "ספורט5 רדיו". תחנת רדיו באינטרנט, שתועבר מאולפני הרדיו של המכללה למנהל בתל אביב, ותיקלט דרך אתר האינטרנט של ערוץ הספורט. במסגרת שידורי הניסיון של הרדיו, יעלו לאוויר בשלב ראשון שתי רצועות שידור: רצועת ערב בין השעות 17:00-19:30 ורצועה לילית בין השעות 23:00-01:00 .

את רצועת הערב תפתח התכנית "חמש ברשת", תכנית חדשות ואקטואליה של ספורט, שתעסוק בחדשות היום, תספק עידכונים רלוונטים ופרשנויות. התכנית תוגש בזוגות. בין המגישים: יונתן כהן, עמיחי שפיגלר, רוני בראון, עומר בנוביץ, בן מיטלמן, מאיה רונן, מאיה חסון, יניב אופיר, גלית הופמן והילה כהנוביץ. כמו כן ישולבו טלפונית פרשני וכתבי חדשות הספורט. עם סיום התכנית, בשעה 19:00 תועבר בשידור חי מהדורת "חדשות הספורט" מערוץ ספורט 5.

בימים שני וחמישי תועבר ברדיו, בשידור חי, התכנית "יציע העיתונות". כמו כן תשודר התוכנית "מריצים בלילה". תוכנית שתשלב שיחות עם מאזינים על מגוון רחב של נושאי ספורט.

הכניסה לתחום הרדיו אינה זרה לערוץ הספורט. בתקופת המונדיאל שיתף ערוץ הספורט פעולה עם רדיו קול רגע, בתוכנית ספורט יומית בהגשת רון קופמן ושלמה שרף. הרדיו של הערוץ, בהנהלת רוית רחמים, מיועד לעבור לשדר 24 שעות ביממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully