וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכל זה מתקציב הביטחון?

רנן פריד

1.1.2007 / 1:12

כתב הגנה שהגישה גל"צ לבית המשפט לא התקבל בשל עיצומים, בינתיים נפסק כי התחנה תשלם 300 אלף שקל למפקד ימ"ר העמקים

בית משפט השלום בנצרת חייב את כתבת גלי צה"ל הדס שטייף, את מגיש יומן הבוקר מיכה פרידמן ואת התחנה הצבאית לשלם כ-300 אלף שקל למפקד היחידה המרכזית במשטרת העמקים, רב פקד עמי מועלם, שהגיש נגדם תביעת לשון הרע.

מועלם הגיש ב-29 באוגוסט תביעה בגין לשון הרע נגד גלי צה"ל, שטייף ופרידמן. בכתב התביעה דרש מועלם, באמצעות עורך דינו גיורא מאור, פיצויים בסכום של 300 אלף שקלים, בנוסף להוצאות משפט וכן כי גלי צה"ל תתנצל בפניו במסגרת "בוקר טוב ישראל" - על "פרסום הדיבה והוצאת לשון הרע, פגיעה בשמו הטוב וגרימת נזק לו ולבני משפחתו".

בפסק הדין שפרסם בית המשפט השלום בנצרת נקבע: "הנתבעים זומנו כדין ולא הגישו כתב הגנה במועד שנקבע בהזמנה, על אף הארכות מועד אשר ניתנו להם לבקשתם. על יסוד כתב התביעה ומצורפיו שלא נסתרו הנני מחייב את הנתבעים לשלם לתובע את סכום התביעה וכן הוצאות משפט".

מגל"צ נמסר בתגובה: "פרקליטות המדינה הגישה בקשה לבית המשפט לביטול פסק הדין, זאת לאחר שניתן ללא כתב ההגנה מצד פרקליטות המדינה המייצגת את גלי צה"ל. כתב ההגנה הוגש כנדרש לבית המשפט אך לא התקבל בשל עיצומים. אנו ממליצים לרפ"ק מועלם להתאזר בסבלנות עד שבית המשפט יאמר את דברו לאחר שיתרשם מכתב ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully