וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ינום ולא ישן

רנן פריד

1.1.2007 / 12:58

פשלה של חברת האבטחה בחדשות 10 הביאה את שלומי שטיין להתפרץ על השומרים. גורמים בחדשות 10: "הוא מתנהג כמו רס"ר". ערוץ 10: "לא נתפשר על רמת האבטחה"

עוזרת הפקה בתוכנית הבוקר אירחה את חברתה באולפני חדשות 10 בגבעתיים. שלומי שטיין המשנה למנכ"ל חברת החדשות, נתקל באורחת, שנכנסה ללא אישור וביקש ממנה לעזוב את המקום.

עדי ראייה שנכחו באותה העת במערכת חדשות 10 סיפרו כי שטיין כעס מאד על כך שחברת האבטחה לא ביצעה כראוי את תפקידה. הוא ניגש לשומרת בכניסה לקומת דסק החדשות, נזף בה על כך שהכניסה את האורחת ללא אישור והורה לה לאסוף את הדברים שלה ולעזוב את המקום. בהמשך לדברים ביקש שטיין מהשומר האחראי בבניין להתקשר לאחראי עליו בחברת השמירה ולדאוג לממלאת מקום כי הוא פיטר את השומרת. אחרי מספר דקות חזר שטיין לשומר ושאל אותו אם הוא כבר צלצל למנהל כשענה השומר שלא, הודיע לו שטיין כי גם הוא מפוטר.

שטיין ניגש גם לעוזרת הפקה ואמר לה: "שתדעי לך שבגלל מה שעשית פיטרתי שני אנשים". בסופו של דבר הוחזרו שני השומרים לעבודתם בחדשות 10.

גורמים בחדשות 10 סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי מדובר במקרה אחד שמעיד על התנהלותו של שטיין. "ההתנהגות שלו מזכירה לנו לפעמים התנהגות של רס"ר משמעת בבסיס צבאי. כולם מסתובבים פה בחשש שיזמנו אותם לבירורים, ובענייני תוכן אנחנו לא מרגישים אותו בכלל".

שלומי שטיין מסר בתגובה: "אנחנו תחנת שידור וככזו אנחנו צריכים להיות עם דרגת אבטחה שבה לא כל מי שרוצה להיכנס יכול. בשל ליקויים חוזרים ונשנים המחויבות שלנו כהנהלה היא לוודא שתחנת השידור מאובטחת".

מחדשות 10 נמסר: "דסק החדשות של חדשות 10, הוא מקום מאוד מאובטח, ולאחר טעויות חוזרות ונשנות של השומרים הסבנו את תשומת לב חברת השמירה לעניין זה. חברת השמירה החליטה בעקבות פניית חדשות 10 לבצע רענון של נוהלי האבטחה לעובדיה. איש לא פוטר כל השומרים מוצבים בעמדותיהם. חדשות 10 לא תתפשר על רמת האבטחה של אולפן שרוב היום משדר בשידור חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully