וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלה חדשה למקומוני רשת שוקן בצפון

רנן פריד

1.1.2007 / 15:56

שותפה של הרשת במקומוני הצפון יקח לידיו את הנהלת העיתונים. גורם ברשת שוקן: "הובהר לנו כי תנאי ההעסקה לא ישתנו"

שלמה לונדון, שותפה של רשת שוקן באזור הצפון, ינהל החל מהיום חמישה מתוך ששת המקומונים הצפוניים של הרשת. הרשת נפרדה היום רשמית מניהולם של חמישה מתוך 14 המקומונים שבבעלותה. מדובר במקומונים "צפון 1", "הד הקריות", "ידיעות הגליל", "חדשות נתניה" ו"חדשות חדרה". המקומון החיפאי "כלבו", ישאר בניהול רשת שוקן.

גורם בקבוצת מקומוני הצפון סיפר לוואלה! ברנז'ה : "ביום חמישי פגש שלמה לונדון את עורכי חמשת המקומונים שבהנהלתו וסיפר להם את החדשות. עורכי העיתונים בישרו אתמול לכתבים כי מה-1 בינואר לונדון ינהל את המקומונים. במסגרת השיחות הובהר לעורכים ולכתבים כי תנאי העסקתם לא ישתנו במסגרת השינויים בהנהלה".

הקבוצה הצפונית של מקומני רשת שוקן מורכבת משתי חברות: "כלבו" בשליטת קבוצת הארץ, ו"הד הקריות" בבעלות משותפת של שלמה לונדון ורשת שוקן. בשנת 1997 על פי בקשת רוב השותפים בקבוצת "הד הקריות" מוזגו שתי החברות לחברת "כלבו החדשה" שבה שולטת "הארץ". שלמה לונדון שניהל את מקומני הצפון עד 1997 החליט לאחרונה לחזור ולנהל את עיתוני הצפון, אולם מבנה הבעלות לא ישתנה.

ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן מסר בתגובה: בכל השנים מאז המיזוג ועד היום, כולל בשנת המלחמה שפגעה בעיקר בעיתונים באזור הצפון, החברה רווחית, ובעלי המניות קיבלו ממנה מיליוני שקלים. שותפינו העדיפו לחזור ולנהל את עיתוניהם במישרין ואנו בהחלט ראינו את זה כצעד חיובי, וכמובן תהיה לנו גישה לשיפורים ולחידושים שיכניסו לניהול העיתונים. העיתונים ימשיכו לתפקד כרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully