וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יזיז את הגבינה שלכם?

רנן פריד

2.1.2007 / 14:06

אתר האינטרנט של עכבר העיר יושק ביום ראשון הקרוב באופן רישמי. יספק מידע ושירותים בתחומי התרבות והפנאי

קבוצת הארץ תשיק ביום ראשון הקרוב את אתר עכבר העיר Online, אתר הבידור, הבילוי והפנאי הגדול והמקיף ביותר בישראל. מדובר במתיחת המותג "עכבר העיר" של רשת מקומוני שוקן מקבוצת הארץ מהעיתונות הכתובה לאינטרנט. האתר יספק לציבור בישראל את המידע והשירותים המעודכנים ביותר בתחומי התרבות והפנאי, וכן ביקורות והמלצות על אירועים ואתרי בילוי מגוונים בכל רחבי הארץ.

האתר עלה לאוויר בגרסת ניסיון בחודש יוני 2006. עורכת האתר היא רותם צמרת, אשר בתפקידה הקודם שימשה כעורכת התוכן של אתר המסעדות Rest, ולפני כן עבדה באתר Walla. העורך האחראי של האתר הוא גדי להב, שמשמש כעורך אחראי של כל אתרי האינטרנט של קבוצת הארץ, ביניהם עכבר העיר. בחצי השנה האחרונה שודרגה המערכת הטכנולוגית, גויסו כותבים ועורכים רבים. צוות האתר מורכב מ- 40 אנשי תוכן - עורכים, עיתונאים ורכזי תחום.

האתר מרכז מאגר רחב של מידע, במטרה לספק לגולשים פרטים מדויקים ומעודכנים על מקומות בילוי, ולהגיש להם המלצות יומיות על האירועים החמים המתקיימים בכל רחבי הארץ. האתר מכיל 14 ערוצים בנושאים שונים, ביניהם לילה, סרטים, אוכל, אמנות, נופש, גאווה, ילדים וערוץ VOD המכיל כתבות וידאו.

לדברי הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker וחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ, "אתר עכבר העיר אונליין מצטרף לאתרי האינטרנט המובילים של קבוצת הארץ ויהווה תוספת משמעותית לעוצמת המותג 'עכבר העיר' הן לציבור הרחב והן כבמה למפרסמים. אנו מעריכים שעכבר העיר באינטרנט ימנף את עוצמת המותג הקיים של עכבר העיר, זאת בצירוף הערך המוסף האדיר של האינטרנט ככלי אינטראקטיבי, המאפשר שיח עם הגולשים ועושה שימוש במידע ובמשובים שמפרסמים הגולשים עצמם באתרים".

לדברי גדי להב, עורך אתרי קבוצת הארץ, "במשך חצי שנה של תקופת ההרצה נבנתה בעכבר העיר מערכת התוכן המקיפה בארץ בתחום הבילוי והפנאי. האתר לא מציע רק מידע על אירועים, אלא גם ביקורות והמלצות מקצועיות, וכן ביקורות גולשים ללא צנזורה. המטרה היא אחת: לתת לגולש את המידע הטוב ביותר לתכנון הבילוי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully