וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שובל משיב אש

רנן פריד

2.1.2007 / 14:33

בתגובה לתביעתו של עורך nrg לשעבר, אבי לן: "תמוה בעיני שמי שהיה עורך ראשי באתר אינטרנט סבור שטוקבק מרומז , הוא שגרם לפיטוריו"

יוסי שובל עונה לטענותיו של עורך nrg לשעבר, אבי לן. לן תובע את שובל ואת רביב שכטר על הערה שכתב שכטר והופיעה באלבום התמונות האישי של שובל באתר Flickr. לטענתו של לן ההערה מרמזת על כך שהוא נהג לקיים יחסי מין עם עובדיו.

"אני נתבע בדבר פרסום תגובה אשר לא נכתבה על ידי, לא הועלתה לאוויר על ידי וספק אם אכן פגעה באבי לן", אמר היום יוסי שובל, שהיה מנהל הפרוייקטים והתוכן האינטרקטיבי ב-nrg, לוואלה! ברנז'ה. עם זאת, אני יכול להעיד על נזק אדיר שנגרם לי אישית ולעסק החדש שלי מפרסום התביעה."

"מדובר בצילום של שקופית טקסט מתוך מצגת חצי שנתית. אדרבא, הגולשים המועטים שפוקדים את אלבום התמונות שלי יכולים דווקא לפרש את התמונה כשיר הלל לתפקודו המקצועי של אבי לן, שכן מצוין בה כי NRG נמצא בחודשים האחרונים בתנופה אדירה. "פרסומים לא אחראים הפכו את כתב התביעה לעיסה, ומאז אתמול בבוקר מתקשרים אלי עמיתים למקצוע ומכרים, ותוהים מהי אותה 'תמונה פורנוגרפית' שהעלתי לפליקר ושבגללה אני נתבע? והאם אני שונא 'הומוסקסואלים'.

אתה לא חושב שקיים קשר בין פרסום התמונה והטוקבק לפיטוריו של לן?

"תמוה בעיני שאדם שהיה עורך ראשי באתר אינטרנט מוביל ועורך מוסף יומי בעיתון הגדול במדינה, סבור שטוקבק מרומז בתמונה עלומה, באתר שיתוף קבצים של אדם אנונימי כמוני, היא שגרמה לפיטוריו. כתב התביעה, עיתוי הגשתו והסכום הגבוה, 300 אלף שקלים יצרו את ההד הציבורי, שהיחיד שיכול ליהנות ממנו הוא אבי לן. תביעה מסוג זה ובסכום הזה היא יחסי ציבור חינם לתובע, ואסון כלכלי לנתבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully