וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת לשון הרע נגד ערוץ הספורט ואביב גלעדי

נורית רוט

4.1.2007 / 16:20

בעל תחנת ספורטוטו: "קישרו אותי לפרשת הטיית המשחקים בכדורגל". אושרי לוי נראה בכתבה נכנס לתחנה ומקבל כסף מהתובע

תביעת לשון הרע בסך מיליון שקל הוגשה היום לבית משפט השלום בתל אביב נגד ערוץ הספורט ונגד בעליו, ביניהם אביב גלעדי. התביעה הוגשה על ידי אורי וייס, בעלים של תחנת טוטו ווינר בכפר סבא, באמצעות עורכי הדין סער פלינר וסער גרשוני ממשרד זיסמן, אהרוני, גייר.

על פי התביעה, לפני כשבועיים פורסמה במהדורת החדשות של ערוץ הספורט כתבה שעסקה בהטיית משחקי כדורגל בה מעורב שחקן הכדורגל אושרי לוי. במהלך הכתבה, הוקרן צילום שצולם במצלמה נסתרת בו נראה לוי, שיום קודם לפרסום הכתבה שוחרר מקבוצתו, נכנס לחנותו של וייס ומקבל ממנו 900 שקל במזומן.

במהלך הכתבה ציין הכתב, משה גוזגל, כי חנותו של וייס הינה "מקום שנחשב לתחנת הימורים" וכי ללוי לא היה טופס ווינר כשקיבל מוויל את הכסף. לטענת וויס, הנתבעים לא הסתפקו בשידור הכתבה בחדשות ערוץ הספורט ובאותו יום פירסמו במקביל את הכתבה באתר שבבעלותם, כשלידה הכיתוב המודגש: "חשיפה: אחרי חיפה, אושרי לוי מקבל כסף בתחנת הימורים". בכתבה זו, וכן בכתבות נוספות ששידר ערוץ הספורט, טוען וויס, יצר ערוץ הספורט לחנותו, "בזדון ובכוונה תחילה" קונוטציה שלילית, "וזאת על מנת שהאדם הסביר יקשר את החנות עם משחקי הימורים בלתי חוקיים".

לטענת התובע, הצילומים בכתבה מראים את פניו באופן ברור ביותר וניתנים לזיהוי בנקל, ויעידו על כך עשרות הטלפונים והערות שקיבל מאנשים שראו את הכתבה.

לטענת ויס, כתבות אלו גרמו לו הפסדים כספיים ניכרים, שכן הלקוחות הקבועים של החנות, שחלקם הינם אושיות כדורגל מוכרות, וגם לקוחות מזדמנים בחרו להדיר את רגליהם ממקום שנחשד בניהול הימורים לא חוקיים. כך, טוען וויס, הפכה חנותו "ממקום הומה אדם למקום ריק".

ויס, כך על פי התביעה, שלח לחלק מהמעורבים בפרשה מכתב התראה בו דרש פיצוי כספי וכן פרסום התנצלות והבהרה כי שמו שורבב לכתבה ללא כל בדיקה. דרישותיו הושבו ריקם. לפיכך, תבע ויס מהנתבעים מיליון שקל בגין הוצאת לשון הרע, רשלנות, שקר מפגיע ופגיעה בפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully