וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנון חיים מוזיקלי

רנן פריד

8.1.2007 / 11:18

קוטנר בהלם. מועצת הכבלים והלווין תבחן אפשרות לשידור מוזיקה זרה בערוץ מוסיקה 24 וכן תאפשר תכנים בתחום הלייף סטייל

המועצה לשידורי כבלים ולווין פרסמה שימוע ציבורי בעניין כוונתה לערוך תיקון ברשיון ערוץ מוסיקה 24, במטרה להתאים את הוראות הרשיון לתכלית הערוץ ולשינויים בתנאי השוק. השינויים המוצעים נוגעים להשקעה בתוכן ישראלי בערוץ ולסוג התכנים המשודרים בו.

לפי הטיוטה, המוצעת שוקלת להעמיד את סכום ההשקעה השנתי בהפקות מקומיות ובתוכן ישראלי בערוץ על סך של 24 מיליון שקל, ולחייב את הערוץ להקצות 6 מיליון שקל מתוכו לתכניות תעודה ולתכניות עומק בנושא מוזיקה ישראלית. מנגד יוכל הערוץ להשקיע 8 מיליון שקל מתוך סכום ההשקעה הכולל בקליפים ובתכניות קצרות בהיקף מוגבל.

עוד שוקלת המועצה להתיר לערוץ לשדר מוזיקה זרה בהיקף שלא יעלה על 10% מזמן השידור. המועצה אינה מתכוונת להתיר שילוב שוטף של קליפים זרים ברצועות השידור בערוץ, אלא רק עדכונים ואייטמים קצרים וכן מספר מצומצם של מופעי מוזיקה זרה. המועצה גם שוקלת להתיר לערוץ לשדר כמות מצומצמת של תכנים קצרים בתחום התרבות וסגנון החיים, גם אם אינו עוסק במישרין במוזיקה, בהיקף שלא יעלה על 5% מזמן השידור. העמדות לשימוע יוגשו למועצה עד 15/1/2007.

יורם מוקדי, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין אמר: "אין ספק כי ערוץ מוסיקה 24 חולל מהפכה ויצר יש מאין שוק פורה להפקת מאות רבות של קליפים ישראליים בכל שנה. עם זאת, בחלוף 4 שנים ממועד הענקת הרשיון לערוץ המוזיקה, החליטה המועצה לבדוק את מידת התאמת הוראות הרשיון למטרת הערוץ ולתנאי השוק. אני מאמין שטיוטת התיקונים אותה פרסמה היום המועצה לתגובות הציבור, תתרום לשיפור תפקודו של הערוץ כבית טלוויזיוני למוזיקה הישראלית, ובכך תתרום לקידום המוזיקה הישראלית כולה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully