וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישכים את טל ואביעד?

רנן פריד

9.1.2007 / 0:35

לימור דהאן, מנהלת התכניות של רדיו תל אביב, הודיעה השבוע על סיום תפקידה. דהאן תישאר בתחנה להגשת תכניתה היומית

לימור דהאן, מנהלת התכניות ושדרנית ברדיו תל אביב FM102, תסיים בחודש הבא את תפקידה כמנהלת התכניות, כך סוכם בתום פגישה בינה לבין מנכ"ל התחנה שי בן מאור.

דהאן, 37, היתה אמונה בשנתיים וחצי האחרונות על ניהול התוכן בתחנה, ובין היתר היא אחראית גם להשקת לוח התכניות החדש, שעלה לאוויר לפני כשנה וחצי. כמו כן, שימשה כמנהלת המקצועית של מכללת רדיו תל אביב.

דהאן, שזו לה הקדנציה השנייה כמנהלת התכניות, תמשיך להגיש את רצועת המוזיקה היומית בהנחייתה, בימים ראשון - חמישי בין השעות 09:30-12:00, ובנוסף, תמשיך לשמש כמנהלת המקצועית של מכללת רדיו תל אביב FM102 למקצועות הרדיו.

שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב FM102 אמר בתגובה: "קצרה היריעה מלפרט את תרומתה של לימור לרדיו. אני , וכלל עובדי הרדיו, מאחלים ללימור הצלחה רבה בהמשך דרכה, וכאחת משדרניות הרדיו הבולטות בארץ, אנו שמחים על כך שתמשיך לשדר את רצועתה היומית."

לימור דהאן: "עקב עומס רב, הנובע מתוך מעורבותי בפרויקטים שונים, קיבלתי החלטה לא קלה, והיא לפרוש מעיסוקי העיקרי בשנים האחרונות, והוא כמובן ניהול התוכן של הרדיו. אני עוזבת את המקום המופלא הזה בצער רב ומתוך אהבה גדולה למותג הקרוי רדיו תל אביב, ולאנשים העובדים בו."

טרם נמצא לדהאן מחליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully