וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית לא נאה לבוקי

רנן פריד

9.1.2007 / 13:56

עופר נמרודי תובע את בוקי נאה על דברים שהשמיע בקלטת ששודרה ב"תיק תקשורת". אז בוקי נאה תובע את החינוכית בחזרה

בוקי נאה, כתב הפלילים של ידיעות אחרונות, הגיש לבית משפט השלום בתל אביב, תביעה על סך 2 מיליון שקל נגד הטלוויזיה החינוכית, חיים זיסוביץ, מנחה "תיק תקשורת", בינה לוז, עורכת התוכנית, וכנגד סנ"צ ליאת פרל, דוברת משטרת מחוז תל אביב. תביעתו של נאה, באמצעות פרקליטיו, עו"ד מיבי מוזר ועו"ד שירה בריק – חיימוביץ', באה בעקבות חשיפת הקלטה עם דוברת מחוז ת"א, שהושמעה בתוכנית ’תיק תקשורת’, בה אמר נאה על נמרודי כי "יש לנו הוכחות שדוד צור מקבל שוחד מעפר נמרודי".

התביעה הוגשה שלשום כצד שלישי לכתב הגנה, בעקבות תביעה בסך 2 מיליון שקל שהגיש נמרודי לפני כחודש וחצי נגד נאה, בשל דברים שהלה אמר עליו בהקלטה שהושמעה ב "תיק תקשורת". בכתב התביעה נטען: " המדובר בהשמעה מגמתית, חלקית, קטועה ומטעה של קטע מתוך שיחה אישית-מקצועית שנוהלה בין הנתבע לבין ידידה (מזכירתה של פרל ר.פ). התביעה בגין הפרסום לא היתה באה ל?עולם ללא השמעת השיחה בפומבי על ידיהם... אם היה בסיס להגשת תביעה זו, הרי זה כנגדם, בשל שימוש שערורייתי במסגרת האזנת סתר לכאורה, משיחה שאין נצ"מ פרל צד לה".

לגבי נצ"מ ליאת פרל נכתב: "פרל, עשתה באופן שערורייתי שימוש פומבי, משיקוליה וממניעה ובמסגרת מאבק שהיא מנהלת כנגד הנתבע בשל ביקורת שהשמיע כנגד מחדלי המשטרה, בקטע מוקלט, לכאורה במסגרת האזנת סתר, משיחה שאין היא צד לה, ושהוקלטה שלא לשם המטרה של השמעה פומבית לצרכים דוברותיים".

בעניין מגיש התכנית, חיים זיסוביץ, נטען בתביעה: "כאחראי לנאמר בתוכנית וכמי שהחליט בפועל על הפרסום, הוא שנתן לנצ"מ פרל פתחון פה והתיר לה להשמיע את קטע השיחה".

בוקי נאה הפנה לתגובה מעורכי דינו. מהטלויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "עדין לא קיבלנו את כתב בתביעה ולכן מוקדם להגיב".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully