וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עם גילוי נאות סאן שיין?

רנן פריד

10.1.2007 / 0:12

כתבה של חיים הכט לעידוד השקעה בחינוך הופיעה אתמול כאייטם ראשי באתר קשת. הכתבה דומה מאד בתכניה לקמפיין פרסומי אותו הוא מוביל (בתשלום כמובן)

הכתבה הראשית שהופיעה אתמול בצהרים באתר קשת היא הכתבה "רפורמה בחינוך? רק כשמשקיעים במורה ובתלמיד" מתוך תכניתו של חיים הכט, "לתקן את ישראל". הכט מדבר בכתבה על ההשקעה הנדרשת במורים ובתלמידים כדי לשפר את החינוך של ישראל.

כידוע, הכט מפרסם בימים אלה את ארגון המורים העל יסודיים ומקבל כסף עבור הקמפיין. הכתבה המשודרת באתר קשת זהה בתכניה לרוח הקמפיין: "חינוך זול עולה לנו ביוקר" ו-"משקיעים יותר במורים, הילדים מרוויחים". בכתבה לא מופיע גילוי נאות או הבהרה על כך שהכט לוקח חלק בקמפיין.

חיים הכט אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "לדעתי אין סתירה אתית או עניין בעייתי למרות שאני שותף בקמפיין המורים. אני עומד מאחורי כל מילה שאני אומר בקמפיין ומתייצב מאחוריו. טרם הסכמתי להשתתף בקמפיין בדקתי שאני מסכים עם כל מילה שבו. בדברים בכתבה שפורסמה באתר (שהיא חלק מהתוכנית שלי "לתקן את ישראל") עולים בקנה אחד עם מה שאני אומר בקמפיין. אני מאמין בארגוני המורים והתייצבתי לצידם. אני מקבל כסף על הקמפיין הזה וגם אם לא הייתי מקבל הייתי עושה אותו כי אני מאמין בו."

מאתר האינטרנט של קשת נמסר: חיים הכט הוא עיתונאי ותיק בעל אג'נדה מגובשת בתחום החינוך והחברה. הוא טיפל בנושא במגוון תכניות על המסך :"בין כרכור לסינגפור", "מה קורה בבית הספר" וגם בפרויקט הנוכחי – "לתקן את ישראל" – המציע פתרונות לבעיותיה של המדינה. האייטם המדובר ממשיך את אותו הקו שחיים הכט מוביל מזה שנים לשיפור פניה של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully