וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון

רנן פריד

11.1.2007 / 11:34

המשנה למנכ"ל מעריב הסביר במכתב לעובדים, כי המצב הקשה בו נמצא העיתון, מחייב אותם לנצל את ימי החופשה שלהם עד סוף חודש מאי

עובדי מעריב קיבלו בתחילת השבוע מכתב מהנהלת העיתון, המורה להם לנצל את כל ימי החופשה שיצברו עד 31 במאי, זאת בשל המצב הקשה אליו נקלע העיתון.

את המכתב שלח אביעד פרידמן, המשנה למנכ"ל מעריב ובו הוא כותב: "אין זה סוד ששנת 2006 הניבה תוצאות עסקיות קשות לקבוצת מעריב. על פי הוראתו של המו"ל ובברכתו האישית, קיימנו בחודשים האחרונים מאמץ חשיבה גדול כחלק מההערכות לשנת 2007. זו היא שנה בה אנו מחויבים להציג שינוי תוכני משמעותי מצד אחד ולהגיע לאיזון תפעולי מצד שני. צמרת העיתון משוכנעת כי הדבר אפשרי ונחושה בדעתה לעשות זאת."

"כדי לא להיגרר להחלטות דרסטיות כואבות, כמו קיצוץ שכר העובדים, סיכמנו על תוכנית חלופית, כואבת פחות, אך מחויבת המציאות, לפיה כל עובדי ומנהלי החברה (ללא יוצא מן הכלל) ינצלו מכסות חופשה עד סוף חודש מאי 2007. יודגש, כי מכסת ימים זאת, או חלקה, תמחק בסוף מאי ,2007 במידה ולא תנוצל בפועל ולכן אנו מפצירים בכל עובד, שיתכנן מבעוד מועד את חמשת החודשים, כך שיוכל להנות מחופשה (או כמה תקופות חופשה קצרות בתאום עם המנהל הישיר)".

זו לא הפעם הראשונה שהנהלת מעריב מורה לעובדים לנצל את ימי החופשה. לפני מספר חודשים התבקשו העובדים לנצל את ימי החופשה שצברו עד סוף 2006.

העובדים בעיתון כועסים. הם חשים כי מדובר בפגיעה והרעה בתנאים של העובדים ושדוחקים אותם לפינה ומחייבים אותם לנצל את ימי החופשה במועד שאינו נוח. לטענתם מדובר במכתב שמדגיש את המצוקה בה נמצא העיתון.

עורך מעריב, אמנון דנקנר בחר שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully