וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד החדש - גל"צניק

רנן פריד

14.1.2007 / 1:45

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל במכתב לאבי בניהו: מערכת החדשות של גלי צה"ל היא הזרוע המבצעת של יחצ"ני ברק. גל"צ: "אנו פועלים באופן מקצועי ומאוזן"

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל מאשים את מפקד גל"צ, אבי בניהו, כי התחנה הצבאית הפכה בשבוע האחרון ל"מקפצה הראשית של אהוד ברק לראשות מפלגת העבודה ולתפקיד ראש ממשלה".

במכתב שנשלח לבניהו ביום חמישי טוען הפורום, כי החל מהיום בו הודיע ברק על החלטתו להתמודד לראשות מפלגת העבודה, לא פסקה מערכת החדשות של גל"צ מלקדמו: "כמות השידורים וההשמעה הבלתי פוסקת של דברי תמיכה בברק, ראיונות נינוחים עם חברים, שיחות ברוח חיובית בין כתבי הרשת – כל אלה הפכו את מערכת החדשות של גל"צ לזרוע המבצעת של יחצ"ני אהוד ברק."

עוד טוען הפורום כי השידורים לטובת ברק עומדים בניגוד למספר סעיפים בתקנון האתיקה של מועצת העיתונות, קרי סעיף שקובע כי פרסום ידיעות חייב להיות הוגן, או סעיף שקובע כי לא יעשו עיתון שימוש לרעה במעמדו כדי לפרסם.

במכתב נדרש ממפקד גלי צה"ל, לאזן את השידורים הנוגעים למרוץ לראשות מפלגת העבודה ולהשוות את איכות הסיקור של אהוד ברק ועוצמתו לזו של המועמדים האחרים.

"במידה והקמפיין יימשך, אנו נדרוש לנקוט הליכים משפטיים להעביר לידיים ציבוריות תשלום מלא בעד התעמולה שהוענקה לברק במתנה מגלי צה"ל, על חשבון משלם המסים".

מגל"צ נמסר בתגובה: "המכתב המדובר לא התקבל בגל"צ. מחלקת החדשות של גל"צ פועלת באופן מקצועי ומאוזן ונהנית מאמון גבוה מצד הציבור. מפקד גל"צ לא מונה על ידי אהוד ברק, כפי שנטען במכתב ולפיכך מדובר בהבל ורעות רוח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully