וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפנס! לא לתת!!!

רנן פריד

15.1.2007 / 11:45

עובדים בחברת החדשות של ערוץ 2 מתקשים להתאושש מהבשורה על המנכ"ל החדש שצפוי להתמנות. "האפשרות שהוא ימונה למנכ"ל החברה פשוט מעוררת גיחוך"

הפרסום על מועמדותו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 עורר, על פי גורמים בחברת החדשות ובעולם התקשורת, אוירה קשה במסדרונות החברה בנווה אילן.

כתב בחברת החדשות מתאר את המתרחש בימים אלה בחברה כפחד, תדהמה ובהלה. "עלו כל מיני רעיונות, למשל לפנות לבעלי המניות של רשת וקשת ולדבר על ליבם. היתה פה הרבה ביקורת על שלום קיטל, אבל הוא היה עיתונאי. רעיון המינוי של גינת פשוט מוזר. התפלאנו כאשר גינת מונה לתפקיד עורך ידיעות אחרונות, האפשרות שהוא ימונה למנכ"ל החברה פשוט מעוררת גיחוך. אוי ואבוי אם נהפוך לידיעות אחרונות. בזמנו היתה עצומה שקראה להשאיר את קיטל. כעת, אף אחד לא מוכן להכין, או לחתום על עצומה נגד מי שעלול להיות הבוס החדש. כולם מפחדים. "

עובד אחר בחברת החדשות אמר לוואלה! ברנז'ה: "נראה שהפרסומים על רפי גינת נועדו לעורר את בכירי חברת החדשות לעשות אינתיפאדה. "

אמנון אברמוביץ: "זה הסדר הנכון"

כפי שפורסם, עורך ידיעות אחרונות ומגיש כלבוטק רפי גינת הוא המועמד המוביל להחליף את שלום קיטל בתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. גינת זוכה לתמיכתם של בעלי המניות בשתי הזכיינית. עם פרסום מועמדותו לתפקיד עלתה האפשרות, שבנוסף לתפקיד המנכ"ל גינת גם יגיש את המהדורה המרכזית, דבר שהביא להתמרמרות בקרב העובדים בחברה.

בכירי חברת החדשות לא ממהרים בינתיים לשרוף את המועדון. גורם בכיר בחברה אמר לוואלה! ברנז'ה: "אין לי ספק שחברת החדשות חייבת רענון, אפילו המנהל הכי טוב בעולם לא יכול לנהל מקום אחד כל כך הרבה שנים. ההחלטה של קיטל לפרוש באה מאוחר מדי, היה נכון אילו הוא היה עושה זאת קודם. בימים אלה קיימת בהלה בחברה בעיקר בקרב בכירי החברה, מי שחש הכי לא בנוח הם בעלי המשכורות הגבוהות שחוששים לעתידם. באשר לגינת, אז נכון שהוא מגיע מהעיתונות ולא מהטלוויזיה אבל גם קיטל לפני חדשות 2 לא היה איש טלוויזיה. מה שנשמע לי הכי מוזר, זה שגינת עצמו רוצה להגיש, זה כבר לא לטעמי."

גם הפרשן הבכיר אמנון אברמוביץ, על פניו, לא מתרגש. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוא אומר: "הסדר הנכון הוא כי בעלים בוחרים מנהל ומנהל בוחר עובדים. ואם הבעלים יחליטו שאת, רנן פריד, העורכת הראשית של החברה אז את תוכלי לבחור את העיתונאים שלך".

ההערכה היא כי סיכוייו של גינת לקבל את התפקיד גבוהים, אולם על מנת להעביר את המינוי דרוש רוב של 75% מחברי הדירקטוריון. נציגי הזכייניות יצטרכו לשכנע לפחות שני חברי דירקטוריון מטעם הרשות השניה כדי שמינויו של גינת יאושר.


רפי גינת לא היה מעוניין להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully