וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הוא גם ידיד?

רנן פריד

15.1.2007 / 13:55

אנשי ארגון אמון הציבור בפניה למנכ"ל מועצת הרשות השניה, איילת מצגר: "אין אמת בפרסומות בנק דיסקונט, לפיהן הבנק עובד עד 20:00"

אנשי ארגון אמון הציבור פנו במכתב למנכ"ל מועצת הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, אילת מצגר בטענה, שהפרסומת החדשה של בנק דיסקונט מטעה את הציבור.

במכתב שנשלח אמש נטען, כי ניתן להבין מהפרסומת שעשרות סניפים של הבנק פתוחים עד לשעה שמונה בערב, אך לא כך הדבר. הפעילות המרכזית בסניפים נהוגה בשעות היום.

"בכניסה לסניפים באזור שבו ממוקמות, מזה שנים, עמדות כספומט, טלבנק ומסוף מידע, עומד נציג של הבנק ומסייע ללקוחות בתפעול המכשירים וכן מבצע עבורם מספר פעולות מצומצם. המרחק בין פעילות זו במבואה לסניפים לבין פעילות מלאה של סניף פתוח, כפי העולה מהפרסומת, הוא מרחק רב מאוד. בוודאי שעל סמך פעילות כזו לא ניתן לטעון כי הסניף פתוח."

עוד נכתב כי לפי כללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (אתיקה בפרסומת בטלוויזיה), חל איסור חמור על בעל רישיון לשדר תשדיר פרסומת המכיל טענה שאיננה אמת, או שעלולה להטעות צופה סביר. במקביל לפנייה זו פנו "אמון הציבור" גם לבנק דיסקונט בדרישה לתיקון ההטעיה.

בסיום המכתב מבקשים אנשי אמון הציבור מהרשות השניה לעשות שימוש בסמכויותם על מנת לתקן את ההטעיה, דרך הסרת התשדיר מלוח השידורים או לחילופין על דרך שינויו באופן שיבטא את מהות השירות הניתן על ידי הבנק.

מהרשות השניה נמסר: "ברשות בודקים את הפניה כשנקבל החלטה כיצד לפעול נעדכן."

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה: "ב'אזורי המפגש' שבסניפים ישנה עמדה מאוישת על ידי בנקאי שיכול לעזור בביצוע הפעולות ולתת פתרונות, שיחסכו ללקוח את ההגעה בשעות בהן הסניף פתוח. בנוסף, ישנם חמישה סניפים בקניונים מרכזיים בארץ בהם הסניף על כל שירותיו פועל עד השעה 22:00 בלילה, וחמישה סניפים נוספים שפועלים בקונספט יחודי המותאם לאזור בו הם ממוקמים. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully