וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת סוף השבוע יוצאת לדרך

רנן פריד

16.1.2007 / 0:16

בתום הריון שנמשך שנה, הפורמט החדש של סופשבוע יוצא לדרך עמוס מדורים חדשים וכותבים מבטיחים, כמו יהונתן גפן ואדם ברוך. אל דאגה, ”יקירתי” נשארת במוסף לשבת

הפורמט החדש של מוסף סופשבוע של מעריב יצא ביום שישי הקרוב. העיצוב הגרפי וכך גם הלוגו של המוסף ישתנו. המוסף יחולק מעתה לשלושה חלקים: חלק פותח, מצומצם יחסית, ובו דעות ואקטואליה, חלק שני שיכלול כתבות מגזין והחלק השלישי, המרכזי, ובו מעין שימושון, שיכלול מגוון מדורים וכתבות בנושאי אוכל, בריאות, תחביבים, קריאה, צרכנות, אקולוגיה, וקריירה.

למוסף יצטרפו כותבים חדשים וכותבים ותיקים ישובו אליו: יהונתן גפן יחזור לסופשבוע לאחר תקופה בה כתב במוסף שבת של העיתון, אדם ברוך יכתוב טור חדש, שיעסוק בדילמות של החיים, בנוסף לטורו במוסף שבת, העיתונאי ניסן שור יצטרף לסופשבוע, וכן גיל רימון שיכתוב טור על תרבות הרשת. המדורים של רוביק רוזנטל ושגיא כהן בוטלו, המדורים הוותיקים האחרים ימשיכו לפורמט החדש.

כזכור, עם כניסתו של אמיר זיו לתפקיד עורך סופשבוע בחודש פברואר 2006 דובר על כך שהמוסף ישתנה. למשימה גויסה ציפה קמפינסקי, שערכה את סופשבוע בעבר. השינוי המיוחל נדחה כמה וכמה פעמים, כעת לאחר כמעט שנה, הוא יוצא סוף סוף לפועל.

עורך סופשבוע, אמיר זיו אישר שהפורמט החדש יצא השבוע והוסיף:"אני בטוח שמדובר בשינוי מרענן מבחינת הקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully