וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes: "לאסור הפרסומת הסמויה ל-HOT בארץ נהדרת"

רנן פריד

16.1.2007 / 14:36

במכתב למנכ"ל מועצת הרשות השניה מבקשת חברת הלווין לאסור את הפרסומת לשרותי ה-VOD בתכנית של קשת

חברת yes פנתה לרשות השניה לטלויזיה ורדיו בבקשה לטפל פרסומת הסמויה ל- HOT במסגרת שידורי קשת.

במכתב שנשלח אמש לאילת מצגר מנכ"לית מועצת הרשות השניה נטען כי לאחרונה החלה הזכינית לכלול במסגרת שידורי התכנית "ארץ נהדרת" פרסומת לשירותי ה-VOD של HOT, זאת באמצעות הודעה כתובה המלווה בקריינות: "ארץ נהדרת גם ב-VOD בכל זמן שתרצו". ב-yes טוענים שמדובר בפרסומת אסורה, המשולבת גם במסגרת שידורי התכנית "נולד לרקוד".

עוד טוענים ב-yes, כי לאור העובדה שחברת HOT היא מונופול כספק VOD ומאמצי השיווק של HOT הביאו למצב בו ישנה זהות מוחלטת בעיני הצופה בין חברת HOT לבין שירותי ה-VOD, עד כי שילוב המונח HOT הפך, הלכה למעשה, למיותר. הצופה כבר יודע היטב מהו שירות זה והיכן יוכל ליהנות משירות זה. לכן שילוב האמירה "ארץ נהדרת גם ב-VOD בכל זמן שתרצו" מהווה פרסומת סמויה ובוטה.

YES קוראים לרשות השניה לעשות שימוש בסמכויותיה ולהורות לקשת לאלתר על הפסקת שידור הפרסומת האסורה. מהרשות השניה נמסר בתגובה: "על פניו לא נראה שקיימת בעיה. לאור פניתה של yes הרשות בודקת את הנושא".
מ-HOT‏ נמסר "מוזר שב-yes לא מבדילים בין תוכן שיווקי לבין פעילות קידום שעושה קשת לתוכניותיה המשודרות גם בפלטפורמות מודרניות ומתקדמות דוגמת HOT VOD‏ והאינטרנט. עצוב ש-yes, שנודעה בעבר ביצירתיות הפכה לנושאת דגל הבכיינות והמסכנות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully