וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה: "איו הטעיה בפרסומת לדיסקונט"

רנן פריד

16.1.2007 / 16:08

פנייתם לרשות השניה נדחתה, אבל אנשי ארגון אמון הציבור לא מוותרים וממשיכים את ההתכתבות בנושא בנק דיסקונט

הרשות השניה דחתה את טענת ארגון אמון הציבור לפיה הפרסומת לבנק דיסקונט היא הטעיה לציבור. בארגון לא מוותרים ויוצאים למערכה שניה.

במכתב שנשלח לרשות השניה טוענים אמון הציבור כי הפרסומת החדשה של בנק דיסקונט מהווה הטעיה לצופים, וכי לפיה ניתן להבין כי עשרות סניפים של הבנק פתוחים עד לשעה שמונה בערב ולא כך הדבר. הפעילות המרכזית בסניפים נהוגה בשעות היום ואינה מתקיימת בשעות הערב.

אמש השיבה במכתב הרשות השניה לאמון הציבור בטענה כי היא סבורה שהתשדיר בוסס כראוי ואינו מטעה ולכן אין מקום שהרשות תתערב הנושא.

"מתוך הביסוסים והמידע שהומצא בפנינו עולה כי אכן כ-30 סניפים פתוחים עד השעה 20:00.הפעילות המרכזית בסניפים כפי שהיא נהוגה בשעות היום כפי שהיא נהוגה בשעות היום ניתן לביצוע באותם סניפים עד השעה 20:00 ובחמישה סניפית אף עד השעה 22:00. את הסניפים מאישים בנקאים בכל שעות הפעילות..."

"בארגון לא ויתרו ושלחו הבוקר מכתב נוסף לרשות השניה: "הפרסומת מציגה התחייבות מוצקה ומפורשת כי עשרות סניפים של הבנק פתוחים עד לשעה שמונה בערב. צרכן סביר, שהוא לקוח של בנק דיסקונט, או לקוח פוטנציאלי של הבנק מקבל מצג פרסומי מובהק כי בנק דיסקונט באמת משנה את כללי המשחק ורבים מסניפיו עובדים במתכונת מלאה- בדיוק כמו זו המוכרת לו מהפעילות במהלך שעות היום- עד לשעה שמונה בערב. מסתבר שלהבטחה זו, שמוצגת באופן חד משמעי כל כך, אין כיסוי אמיתי והצרכן אינו מקבל בשעות הערב את השירותים שהוא מקבל במהלך שעות היום ואף לא באותה מתכונת."

אמון הציבור גם טוענים כי על פי מכתב התשובה של הרשות השניה עולה כי השירותים הניתנים במהלך שעות הערב אינם במתכונת הרגילה. הקושי העיקרי לטענת אמון הציבור קיים בפער שבין אופן הצגת השירות בפרסומת לבין השירות כפי שהוא באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully