וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שטיין התפטר

וואלה! ברנז'ה

17.1.2007 / 9:50

מנהל התוכן של חדשות 10 הודיע על כך אתמול למנכ"ל גלעד עדין. טרם ידוע מי יחליפו

שלומי שטיין, מנהל התוכן בחברת החדשות של ערוץ 10, הודיע אתמול למנכ"ל החברה גלעד עדין על התפטרותו.

שטיין, 38, משמש בתפקיד פחות משנה, ממרץ 2006. התפקיד לא היה מאויש לפני כן תקופה מסוימת, מאז עזיבתו של שילה דה-בר את הערוץ.

שלומי שטיין: "זו הייתה אחת השנים הטובות והמאתגרות, בתקופה בה התמודדנו באופן העיתונאי הכי מקצועי עם אירועים גדולים כמו הבחירות, המלחמה בלבנון, שידור הקלטת של רון ארד, שידרגנו את המערך העיתונאי בערוץ והבאנו להישגים רבי משמעות בתקשורת הישראלית. בזכות עבודה מאתגרת ומעניינת זו, הצלחנו להמשיך את תנופת הערוץ כלפי מעלה. אני מודה מאוד לכל שותפיי לעבודה ויוצא לדרך חדשה ומאתגרת לא פחות".


שטיין היה בעבר כתב גלי צה"ל, ראש דסק חדשות במעריב ושליח העיתון בלונדון ועורך המוסף היומי "המגזין".

בחודשים האחרונים נקשר שמו של שטיין במספר תקריות בהן עובדים התלוננו על יחסו הקשה, ביניהן התפרצות על מאבטחים ועוזרת הפקה (ראו קישור). טרם ידוע מי יחליפו.

מנכ"ל חדשות 10, גלעד עדין: "אני אסיר תודה לשלומי על תרומתו הרבה למערכת. יש לו חלק נכבד בהצלחה חסרת התקדים של חדשות 10 בשנה החולפת ובהישגים העיתונאיים המרשימים של החברה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך, ואין לי ספק שהצלחתו מובטחת בדרכו החדשה".

במייל ששלח הבוקר עדין לעובדי חברת החדשות הוא כתב: "שלומי שטיין ביקש אמש לסיים את תפקידו. הוא היה לי שותף מדהים בשנה האחרונה. הודיתי לו מאוד, גם בשמכם, על מסירות וחריצות ללא גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully