וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים של ערוץ 10 לא אושר

רנן פריד

17.1.2007 / 12:20

הרשות השניה דורשת כי בלוח השידורים יוגדל מספר שעות השידור של הסוגה העילית, הדרמות, סרטי תעודה והז'אנר המיוחד

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה בראשותו של דר' דוד אלכסנדר החליטה אמש שלא לאשר את לוח השידורים של ערוץ 10 לתקופה פברואר-יולי 2007. הועדה החליטה שלא לאשר את הלוח עד שיושלמו החוסרים עליהם מליצה הנהלת הרשות ביניהם: הגדלת שיעור שעות הסוגה העילית ובמיוחד דרמות, סרטי תעודה והז'אנר המיוחד.

בנוסף, החליטה הוועדה לערוך גם בדיקת עמידה של הערוץ במחויבויותיו, כנהוג לאחר 5 שנים מתחילת תקופת הזיכיון. בעלי הערוץ ומנהליו יזומנו לדיון באשר לעתידו של הערוץ .
ד"ר דוד אלכסנדר, יו"ר ועדת טלוויזיה אמר: "הוועדה ממתינה לקיים דיון מקיף עם בעלי הערוץ ומנהליו לגבי עתיד שידוריו, אני רוצה להזכיר שדיון כזה אמור היה להתקיים בחודש יולי 2006 והמלחמה שינתה באופן טבעי את לוח הזמנים".

ועדת הטלוויזיה דנה גם בכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 2 ביום שני השבוע, ועסקה בקידום התכנית "רוקדים עם כוכבים". לדברי אלכסנדר: "השימוש בחדשות כפלטפורמה לנושאים שאינם חדשותיים, ובעיקר כשמדובר בשידור פרומו לתכניות בידור של הערוץ איננו מקובל עלינו מכל וכל. העלינו נושא זה בעבר לפני הנהלת חברת החדשות. יו"ר המועצה הגב' נורית דאבוש ואני הקדשנו ישיבה ארוכה עם נציגי הזכייניות לנושא והגענו בעניין זה להבנות שנראה היה שנלקחו בחשבון עד ליום שני האחרון".

טרם התקבלה תגובת ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully