וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון וקירשנבאום - הכינו את המיקלט

רנן פריד

18.1.2007 / 13:39

חדשות ערוץ 2 שלפו אתמול את הנשק הסודי: השלישיה - אמנון אברמוביץ', רזי ברקאי וארי שביט. שלום קיטל חושב שהסידור הזה עוד יהיה קבוע

העיתונאים ארי שביט, רזי ברקאי ואמנון אברמוביץ הוזעקו אמש לאולפן חברת החדשות של ערוץ 2 להגשת תוכנית מיוחדת בעקבות התפטרותו של הרמטכ"ל דן חלוץ.

החיבור בין השלושה לא היה מיקרי, מדובר בפורמט שפותח בחברת החדשות לפני מספר חודשים ובחודש ספטמבר אף צולם פיילוט. בחברת החדשות הביעו שביעות רצון מהפיילוט, אך התכנית לא יצאה בסופו של דבר לפועל.

הנסיבות אמש חייבו את חברת החדשות להפיק תוכנית ועל כן נעשתה פניה לשביט, ברקאי ואברמוביץ והתכנית שודרה על פי הפורמט של הפיילוט. לדברי בכיר בחברת החדשות רעיון התוכנית של שביט, ברקאי ואברמוביץ עדין עומד על הפרק ולדעתו התוכנית תופק בקרוב.

רזי ברקאי אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני מאמין שהכימייה בין שלושתנו נהדרת", ארי שביט סירב להתייחס לדברים, את תגובתו של אברמוביץ לא היה ניתן להשיג.

שלום קיטל, מנכ"ל חברת החדשות מסר בתגובה: "כבר לפני מספר חודשים ערכנו פיילוט לתוכנית. אמש הייתה לנו הזדמנות להוכיח אותה. סמוך ובטוח שתוכנית אינטיליגנטית במתכונת רעננה שמאפיינת את השלשיה תמצא בהקדם מקום בלוח השידורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully