וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שנער: "אבי ניר חתר תחתיי"

רוני קורן-דינר

18.1.2007 / 16:16

בתביעה המתנהלת בביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב, מבקש שנער פיצוי בסך 28.8 מיליון שקל

אורי שנער, נשיא קשת לשעבר, העיד היום ונחקר בחקירה נגדית על התצהיר שהגיש בתביעה שהוא מנהל נגד הזכיינית לפיצויים. בתביעה, שהוגשה לפני כשנה בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, דרש שנער פיצוי כספי בסך 28.8 מיליון שקל. סכום התביעה חושב לפי תנאי העסקתו בקשת, וכן בגין טענתו כי החברה פיטרה אותו שלא כדין ובניגוד להתחייבות להעסיקו לתקופה קצובה - עד נובמבר 2006.

בעדות היום אמר שנער כי חוזה ההעסקה הוגש לרשות השנייה, והיה חלק מהתחייבותה של קשת במכרז להעסיק מנהלים בכירים לתקופה ארוכה. עוד טען שנער כי ההחלטה להדיחו מראשות הזכיינית התקבלה עוד בטרם הוגש המכרז לערוץ 2, בעוד שהוא היה האחראי על היערכותה של קשת למכרז.

בעדות היום נחשפה, ולא בפעם הראשונה, מערכת היחסים העכורה בין שני מנהלי קשת, בזמן שהחברה נאבקה לקבל את הזיכיון המחודש. שנער אמר כי מנכ"ל קשת, אבי ניר, חתר תחתיו ואיים להתפטר אם לא ישוחרר שנער מתפקידו. במקביל, דרש שנער מהדירקטוריון במכתב רשמי לפטר את אבי ניר. במסגרת החקירה הנגדית נשאל שנער על מכתב זה, והשיב כי ניר סירב לקיים החלטות דירקטוריון.

שנער הודח מראשות זכיינית ערוץ 2 קשת ביוני 2005, זמן קצר לאחר הזכייה בזיכיון המחודש בערוץ, לאחר שסירב להגדרת תפקיד מחודשת שעיצבו בעלי המניות בזכיינית. לאחר הגשת התביעה מצד שנער תבעה אותו קשת בתביעה נגדית על סך 1.3 מיליון שקל, על כך שלכאורה חשף מסמכים סודיים והוציא כספים על חשבונה לאחר שהפסיק לעבוד למענה. את שנער מייצג בתביעה עו"ד עודד ערמוני ממשרד תמר גולן, ואת קשת מייצג עו"ד נחום פינברג. במקביל לדיון בבית הדין לעבודה מנהלים הצדדים ניסיון נוסף להליך גישור. הדיון הבא נקבע ליוני השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully