וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף ישראלי

רנן פריד

18.1.2007 / 20:31

הסאגה שלמה בן צבי נגד שלדון אדלסון רחוקה מלהסתיים, דיון נוסף בנושא יתקיים ביום א', אבל בינתיים עובדים בישראלי לא חוששים מהיום שאחרי

בעלי החינמון ישראלי לא הגיעו גם היום להסכמה בדבר פירוק השותפות והדיון נדחה ליום ראשון. דיון נוסף בעניין השליטה בעיתון התקיים היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. נציגי "הירש מדיה" ו-"ניוזקו" הגיעו לבית המשפט כדי לדון בבקשתה של הירש מדיה להסיר את עול העיקולים הזמניים ובקשת ניוזקו לפרק את השותפות, אולם השופט גילה עניין במתווה המכירה.

בדיון הקודם התבקשו הצדדים להגיע להסכמה בדבר מכירת העיתון. היום טענו הצדדים כי למרות מספר ניסיונות שנעשו בימים האחרונים לא הצליחו להגיעה להסכמה.

עו"ד ערן שמעוני, המיצג את קבוצת "הירש מדיה" אמר לוואלה! ברנז'ה: "הדיון בעצם נקבע היום לשמיעת בקשות תלויות ועומדות אך השופט מצא עניין גדול דווקא בדיון על המשך הפעלת העיתון. המשך ההפעלה המיידי של העיתון יתאפשר בכך שצד אחד ירכוש את האחר. אנחנו הצגנו הסכם משלנו לרכישת העיתון וכך גם הצד השני. רכישה של הירש מדיה את הצד האחר בעצם תאפשר את המשך הפעלת העיתון באופן מידי ותאפשר גם לפרוע חובות לעובדים ולנושים. אין בכוונת "ניוזקו" לפעול בהתאם ולשלם, לדעתי, בגלל שהשופט ראה את הצעתנו כהסכם יותר נכון, הדיון נדחה שוב כי עורכי הדיןשל "ניוזקו" צריכים עוד זמן להתיעץ עם הלקוח."

עובד בישראלי אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "קיבלנו 92% מהמשכורת של חודש דצמבר ואני מאמין שמדובר בתקלה וההפרש ישולם בקרוב, העיתון עובד כרגיל, ואין פה פחד מהלא נודע, בסך הכל יש כאן תחושה טובה שהעניינים הולכים להסתדר".

מניוזקו בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully