וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי חוזר להירש מדיה

רנן פריד

21.1.2007 / 15:28

בית המשפט קבע כי החינמון יחזור לניהולו הבלעדי של שלמה בן צבי. עדיין לא ברור אם העיתון של מחר יודפס

בית המשפט המחוזי בתל אביב הכריע היום לגבי עתיד העיתון ישראלי. השופט שמואל ברוך קבע כי העיתון וניהולו השוטף יוחזרו להירש מדיה.

השופט נזף בפרקליטיו של אדלסון על זלזולם בעובדי החברה ועל שימושם הציני בטוענות משפטיות כדי לגרום נזק לחברה ולעיתון. השופט קבע נחרצות שההסכמים בין קבוצת אדלסון לבין קבוצת בן צבי, שעליהם התבססו טענותיו של מר אדלסון- בטלים ומבוטלים ולכן כל טענותיהם הקודמות דינן להידחות.

עו"ד ערן שמעוני המייצג את קבוצת הירש מדיה אמר לוואלה! ברנז'ה: "מדובר בניצחון, גדול להירש מדיה. ראשית, בית המשפט החליט לבטל את העיקולים על החברה, שנית, לאחרונה היה מינוי של עורך דינו של שלדון כמנהל נוסף בחברה וגם הוא בוטל ושלישית, השופט קיבל את הטענה שלנו ואת עמדת הירש מדיה ובוטלו כל ההסכמים ואנחנו נותרנו בעלי העיתון."

"בית המשפט הבין כי מטרתו של שלדון זה להעביר את החברה למסלול שיאפשר לו לקנות אותה בזול וכי ההצעה של הירש מדיה הגיונית יותר ומאפשרת תשלום מיידי לעובדים ונושים"

"ההחלטה של בית המשפט פירושה היא כי שלמה בן צבי הוא בעל הבית היחיד של העיתון. ידוע לי כי הוא מתכוון להמשיך לעשות מאמצים כדי להוציא את העיתון . אני לא יודע אם מחר יהיה עיתון אבל בהחלט יש ניסיון."

עובדי "ישראלי" טרם קיבלו הודעה אם העיתון של מחר יודפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully