וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצים פלטפורמות עם כוכבים

רנן פריד

21.1.2007 / 18:47

משתמשי הדור השלישי יוכלו לצפות בקטעים מ-"רוקדים עם כוכבים" באמצעות הסלולרי

פלאפון ממשיכה את שיתוף הפעולה עם רשת, במסגרתו ישודרו תכנים בלעדיים של "רוקדים עם כוכבים" למשתמשי הדור השלישי של פלאפון. החברה מציגה למנויי הדור השלישי קטעים מהתוכנית לפני שידורם בטלוויזיה, צילומים מאחורי הקלעים ומחדרי החזרות של הכוכבים, ותאפשר צפייה בתקצירי תכניות. במהלך העונה צפויה פעילות בשידור חי של פלאפון מתוך האולפן, בעזרתה ניתן יהיה לצפות בקטעים מאחורי הקלעים.

"רוקדים עם כוכבים" היא אחת מתוכניות הדגל של רשת בעונה שעולה הערב, בהנחיית הילה נחשון ואבי קושניר, יופיעו אילנית לוי, דנה דבורין, מיקי קם, אלון אבוטבול, רודריגו גונזלס, דניאלה פיק, מיכאל הנגבי, מיכל זוארץ, בוני גינצבורד ויונתן כהן. אנה ארונוב, חביבת הקהל, תופיע מדי שבוע בריקוד מיוחד אשר לא ידורג על ידי הצופים.

התכנית "רוקדים עם כוכבים" מצטרפת למבחר התכנים הטלוויזיוניים שמציעה פלאפון במסגרת שירותי הדור ה-3 בחבילת הבידור אשר כוללת את מיטב תוכניות הבידור ותכנים ספציפיים לצפיה.

שרגא מור מנהל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון, מסר: "פלאפון ממשיכה להציע ללקוחותיה את התכנים הטובים ביותר בטלוויזיה הסלולרית בדור ה-3. "פלאפון היא גוף מדיה לכל דבר וככזו מחויבת להציע ללקוחותיה את מגוון הערוצים והתכנים העדכניים והרלוונטיים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully