וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet במו"מ עם דפי זהב לרכישת בואנ'ה

ליאור הנר

22.1.2007 / 14:14

במסגרת העסקה, שני האתרים ישתפו פעולה כדי להרחיב את חשיפתם לבני נוער

אתר הרשתות החברתיות בוא;נה יימכר באופן חלקי לאתר ynet, כך נודע היום. האתר, שהוקם על ידי קבוצת פסגה מקבוצת דפי זהב במהלך השנה האחרונה, עלה לרשת לפני כחודש והושקעו בו כ-150 אלף דולר.

מטרת אתר בוא'נה היא להוות זירת תקשורת שבמסגרתה יכולים בני נוער לכתוב בלוגים, למפות את קשריהם החברתיים, ולהגדיר את תחומי העניין שלהם. זאת, מבלי להיות חשופים לגורמים זרים שעלולים לנצל את המידע למטרות שליליות. לאתר ניתן להירשם רק באמצעות קוד אישי המחולק במדריך הטלפונים תיכופוניסט, אותו רכשה קבוצת פסגה מחברת האם שלה, דפי זהב. כ-220 אלף קודים כבר הופצו במדריכים, ומנהלי הפרויקט אף גייסו 1,000 בני נוער שיפיצו את דבר האתר בקרב חבריהם.

המתחרים הגדולים של בוא'נה בתחום הרשתות החברתיות בארץ הן שוקס של NRG ואתרים עצמאים כמו דקס וכן אתרי קהילות כמו תפוז או ישראבלוג של נענע. כמו כן, קיימים בני נוער רבים שמתחברים ישירות לאתרים אמריקאים כמו מייספייס, שהיוו את ההשראה לאתרי הרשתות החברתיות הישראלים.

אתר ynet - שמתמחה בעיקר בתכנים חדשותיים - מפעיל קהילה של פורומים, אך לא יישם טכנולוגיות של רשתות קהילתיות. באמצעות שיתוף הפעולה, הוא צפוי להתחזק בתחום הזה גם מול מתחרים עתידיים, כמו הרשת החברתית של וואלה - וואלה-Sphere, שלדברי הסמנכ"ל ארז פילוסוף, צפויה להיפתח בקרוב.

מנכ"ל פסגה אלי דהן מסר בתגובה: "מתנהלים מגעים עם ynet לשיתוף פעולה רחב בתחום הצעירים. אם אכן יבשילו המגעים לידי עסקה, אני מאמין שהעוצמה של ynet בשוק האינטרנט הישראלי ו'ידיעות אחרונות' בכלל, יחד עם הניסיון שלנו בתחום הצעירים, יהיו שילוב מנצח".

מנכ"ל ynet, יעקב נצר, לא הסכים להגיב. וואלה! ו-TheMarker שייכים לקבוצת הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully