וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב איחוד

רנן פריד

23.1.2007 / 0:30

במעריב שוקלים לאחד את מערכת החדשות של אתר nrg עם זו של העיתון. אמנון דנקנר: "אנחנו שוקלים צעדים, כשנחליט נודיע"

האם צפויים שינויים באתר האינטרנט nrg מקבוצת מעריב? לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה עלתה הצעה לאחד בין מערכת החדשות של העיתון למערכת החדשות של אתר האינטרנט.

מערכת nrg עברה בשנה האחרונה טלטלות רבות, בין השאר פוטר העורך הראשי אבי לן, עורך התרבות עורך ערוץ הברנז'ה וסגן העורך הראשי גיל לבנוני עזבו את האתר, וכמו כן מספר כתבים בהם, כתבת הרכילות של האתר, יפעת הללי.

לאחרונה עזב את nrg ברק רביד, הכתב המדיני של האתר ובשלב זה טרם מונה לו מחליף. גם הכתבת הפוליטית של האתר מיה בנגל עובדת במקביל עבור העיתון המודפס.

עם הקמתו התבסס nrg על מערכת עצמאית שנעזרה בתכנים מהמהדורה המודפסת. מערכת החדשות העלתה מדי בוקר את כל הכתבות בעיתון אל האתר ובנוסף כתבי העיתון קיבלו סכום כסף סימלי תמורת כל ידיעה שהעבירו לפרסום באתר. לאחר כשנתיים הוחלט לנתק את הקשר בין העיתון לבין האתר זאת בעקבות ירידה בתפוצת מעריב.

האתר לא עמד ביעד העיקרי עליו הצהירו מנהליו עם הקמתו, והוא לעבור את אתר ynet: על פי סיקרי TIM האחרונים לא נרשמה עליה משמעותית בחשיפה אליו מאז החליף את מעריב און ליין. בפועל, על פי סיקרי TIM נמצא האתר במקום נמוך גם אחרי מתחרים חלשים יותר כמו msn ונענע.

על פי דיווחים לבורסה בשנת 2006 רשם מעריב הפסד נקי של כ-58 מיליון שקל. ההערכה היא שמדובר באובדן הכנסות מפרסום בזמן המלחמה וכן כתוצאה מעליית מחירי הנייר. לאור הפסדי מעריב, נראה כי מדובר במהלך שנועד, בין היתר, לחסוך בהוצאות.

עובד ב-nrg סיפר לוואלה! ברנז'ה: "מדובר בתהליך שנעשה בהדרגתיות, אני יודע שברק רביד הכתב המדיני עזב והוחלט בשלב זה לא למנות כתב במקומו". עובד מעריב סיפר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מבינים שעלתה אפשרות שכתבי מעריב בתחומים מסוימים ישמשו גם ככתבי האתר."

מנכ"ל nrg, שאול אלימלך, סרב להגיב.

עורך מעריב, אמנון דנקנר, מסר בתגובה: "אנחנו שוקלים צעדים, כשנחליט נודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully