וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כול עיתונאי ביז'י יומא

רנן פריד

23.1.2007 / 15:16

כתבי סוכנות הידיעות עתי"ם חברו למשקיע יובל בן נון ופתחו איתו את סוכנות יומא שתתמקד בשלב זה בסיקור ישראל והרשות הפלסטינית

עובדי סוכנות החדשות עתי"ם, שנקלעה לקשיים כלכלים בחודשים האחרונים חברו לאיש העסקים יובל בן נון ויחד יזמו את הקמת סוכנות הידיעות יומא.

עובדי עתי"ם החליטו לא להתפצל, אלא להשתמש בכישוריהם כמערכת, להישאר מאוחדים ולחפש משקיע שיראה לנכון להקים סוכנות חדשות. הקבוצה חברה לאיש העסקים יובל בן נון להקמת הסוכנות החדשה.

הסוכנות החלה את פעילותה לפני מספר שבועות, הסוכנות נעזרת בניסיון המצטבר של העיתונאים ובמקביל מגייסת עיתונאים ועורכים חדשים במטרה ליצור מערכת חדשות טובה ועדכנית.

יומא שמה לה כמטרה להיות סוכנות הידיעות של ישראל, סוכנות החדשות שעוסקת באיסוף, עריכת והפצת ידיעות חדשותיות שאינה תלויה בגופים זרים. בדומה לחברות חדשות בעולם, אשר המיקוד שלהן נע בין מידע כללי ומגוון מרחבי העולם לבין מיקוד גאוגרפי או דמוגראפי, בשלב זה מתמקדת הסוכנות בתחום החדשות בישראל וברשות הפלסטינית.

יובל בן נון סיפר היום לוואלה! ברנז'ה: "העובדים פנו אלי, היה להם רעיון ואני כמשקיע פרטי האמנתי בו ונענתי ליוזמה. אני מאמין כי חסרה סוכנות חדשות עצמאית ובלתי תלויה המסקרת את האירועים בישראל וברשות הפלסטינית. אני יכול לספר כי עם תחילת הפעילות גלינו נכונות ועניין רב מצד גורמי מדיה וחדשות בארץ ובעולם להישתמש בשרותינו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully