וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ג'קו מתנצל

רנן פריד

24.1.2007 / 12:52

המגזין של מעריב פרסם אתמול התנצלות בפני טמירה ירדני שגובתה בהפניה בולטת משער המוסף. מעשה שהיה כך היה

מעריב פרסם אתמול התנצלות בפני טמירה ירדני, שגובתה בהפניה בולטת בשער מוסף המגזין. ביום ראשון פורסמה במגזין כתבה שטענה כי בתכנית "נולד לרקוד" של קשת, בהפקת טדי הפקות שבבעלות ירדני, מחויבים המשתתפים לחתום על חוזה בעייתי. אתמול פורסמה במוסף ידיעת הבהרה שנכתבה על ידי ירדני, בה היא סיפרה כי החוזה שהיה בידי מעריב הוא טיוטה ראשונית.

הכתב עמית קוטלר פרסם בכתבתו טענות על סעיפים שערוריתיים המופיעים בחוזה העסקה דוגמת: " המפיק או מי מטענו וכן שידורי קשת ו\או מי מטעמה לא יהיו אחראים כלפי לכל נזק גוף ו\או רכוש ו\או אחר אשר יגרם לי ו\או לאחר עקב התחרות ו\או בשל זכייתי בפרס כל שהוא ו\ או עקב השתתפותי בתחרות ו\או נזק שנגרם במהלך התחרות".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הכתבה גובתה על ידי עורכי המגזין ועברה את אישורו של היועץ המשפטי של העיתון, עו"ד מאיר בלייך. גורם מקורב לטדי הפקות סיפר כי יתכן והתקרית לא היתה מגיעה לטונים צורמים כל כך, אך מאז פרשת בן כספית - ג'קו אייזנברג ישנו דם רע בין מעריב לטדי הפקות.

ביום שלישי הבהירה טמירה ירדני לקוראי מעריב כי נפלה טעות והחוזה שהגיע לידי מעריב אינו קיים כלל וכלל. ירדני ציינה כי היא לא מחתימה אנשים על חוזים המסירים אחריות ביטוחית מחברת ההפקה וכי החוזה הנמצא בידי מעריב הוא טיוטה ראשונית בלבד ואינה החוזה האמיתי. בסוף ההבהרה שכתבה ירדני. צוין כי מעריב מצטער על עוגמת הנפש שנגרמה ל"טדי הפקות".

עורך המגזין דדי מרקוביץ סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully